شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#انقلابی

مردم از دریافت وام خُرد عاجزند اما برخی میلیاردی وام گرفته و پس نمی‌دهند/ دولت انقلابی به وعده‌های خود عمل کرده و می‌کند

مردم از دریافت وام خُرد عاجزند اما برخی میلیاردی وام گرفته و پس نمی‌دهند/ دولت انقلابی به وعده‌های خود عمل کرده و می‌کند

سید کاظم موسوی گفت: وزیر محترم اقتصاد به‌ شدت پیگیر ‌موضوع ابربدهکاران است و من از پیگیری‌های مستمر ایشان خوشحالم. ما نیز در کمیسیون اقتصادی به آقای وزیر و بانک مرکزی کمک خواهیم کرد.

«سید کاظم موسوی»، نماینده مردم اردبیل و سرعین و نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با انتشار لیست ابر بدهکاران بانکی تأکید کرد: متأسفانه در جامعه ما عدالت رعایت نمی‌شود. اشخاصی از دریافت وام‌های خرد عاجز مانده‌اند، اما کسانی با تعارض منافع میلیاردها تومان وام‌ گرفته و از بازپرداخت آن سر باز می‌زنند. ترسی هم از ابربدهکار بانکی شدن ندارند. این‌ها باید به‌ موقع به مردم معرفی شوند. وزیر محترم اقتصاد به‌ شدت پیگیر این ‌موضوع است و من از پیگیری‌های مستمر ایشان خوشحالم. ما نیز در کمیسیون اقتصادی به آقای وزیر و بانک مرکزی کمک خواهیم کرد.

 وی در ادامه  افزود: از وزارت اطلاعات و قوه محترم قضائیه می‌خواهم در مبارزه با فساد و معرفی بدهکاران به مردم و قانون، کمک حال وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باشند. تا مردم عزیز در این موارد بیش از این مظلوم واقع نشوند. 

نایب‌ رییس کمیسیون اقتصادی در مورد عملکرد دولت در تحقق وعده‌های خود نیز تصریح کرد: به‌ نظر بنده دولت آقای رییس دولت ولایی و انقلابی است. یقینا به وعده‌های خود عمل کرده و می‌کند. باید این نکته را به دولت محترم توصیه کنم که بیش‌ از پیش به فکر معیشت مردم باشند، تا مردم عزیز کشورمان هرچه سریع‌تر از وضعیت سخت اقتصادی خارج شوند. امیدوارم با طمأنینه همراه با تدبیر و سرعت لازم از طرف دولت، شرایط بد اقتصادی را پشت‌سر بگذاریم. چرا که مردم ما، مردم نجیبی هستند و نباید بگذاریم به‌ خاطر چنین مسائلی از جمله معیشت از انقلاب دلسرد شوند. 

 انتهای پیام