شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازی‌های آسیایی

واکنش فدراسیون قایقرانی به شرایط سخت و دشوار رویینگ در بازی‌های آسیایی هانگژو

واکنش فدراسیون قایقرانی به شرایط سخت و دشوار رویینگ در بازی‌های آسیایی هانگژو

فدراسیون قایقرانی به شرایط سخت رویینگ در بازی‌های آسیایی هانگژو واکنش نشان داد.

کتایون اشرف، نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی، درباره تصمیم  کمیته برگزاری بازیهای آسیایی 2022 هانگژو مبنی بر حذف برخی ماده‌های رویینگ که به ضرر ایران می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: در حقیقت ما از قبل هم آماده این تصمیم بودیم و قطعا استراتژی ما برای بازیها تغییر خواهد کرد. هرچند شرایط با این تصمیم برای ما و حتی برخی دیگر از کشورها سخت خواهد شد اما هدف‌ بچه‌ها همان درخشش در بازیهاست که برای تحقق آن هم از حالا برنامه‌‌ریزی لازم را انجام دادیم. شک نکنید حرف هایی برای گفتن خواهیم داشت.

وی در مورد روند آماده سازی ملی‌پوشان اینگونه توضیح داد: فرصت زیادی تا بازیهای آسیایی نداریم بنابراین تیم‌های ملی ما همه به طور مداوم در حال تمرین هستند و اردوها به گونه‌ای متصل به هم است. برای اینکه ملی‌پوشان ما بتوانند شرایط مسابقه را هم تجربه کنند ایونت‌های داخلی داریم، کادر فنی به طور کامل و با برنامه کنار تیم حضور دارد. در مجموع باید بگویم استارت کار برای حضور موفق در بازیها را زده‌ایم.

اشرف در پایان گفت: خوشبختانه این دوره دیگر مشکل قایق هم تا حدی برطرف شده و اکثر ملی‌پوشان ثابت مان با قایق‌های جدید تمرین می‌کنند. این تنها کاری بودیم که می‌توانستیم انجام دهیم به امید اینکه بتوانیم در هانگژو هم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام