شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس

لایحه تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت در کمیسیون اجتماعی است/ لزوم بررسی این لایحه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس

لایحه تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت در کمیسیون اجتماعی است/ لزوم بررسی این لایحه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و باید در این کمیسیون در دستور کار قرار گیرد.

فاطمه محمدبیگی عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره آخرین وضعیت لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت»، اظهار کرد: این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و باید در این کمیسیون در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیش از این نمایندگان درگیر بررسی بودجه 1401 دولت بودند و به سه شیفت بر بودجه متمرکز بودیم همچنین بعد از بودجه چند طرح در مجلس بررسی شده و هنوز نوبت به این لایحه نرسیده است.

محمدبیگی بیان کرد: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به دنبال این است که نوبت بررسی لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت» تسریع شود.

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر بنده این لایحه باید در کمیسیون‌های مختلف تخصصی مجلس بررسی شود و لازم است علاوه بر کمیسیون اجتماعی، کمیسیون بهداشت، فرهنگی و حقوقی بر روی این لایحه با دقت نظر بیشتری کار کنند.

انتهای پیام