شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا#فولاد#الاهلی#صدر جدول

لیگ قهرمانان آسیا| شباب الاهلی موقتاً صدرنشین گروه فولاد شد

لیگ قهرمانان آسیا| شباب الاهلی موقتاً صدرنشین گروه فولاد شد

تیم شباب الاهلی با غلبه بر نماینده ترکمنستان، جای فولاد را در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شباب الاهلی شب گذشته (جمعه) در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 2 بر یک از سد آهال ترکمنستان گذشت.

در این مسابقه که احمد نوراللهی و مهدی قایدی جایی در فهرست 18 نفره شباب الاهلی نداشتند، نیکولاس کارتابیا در دقایق 13 و 45 برای نماینده امارات گلزنی کرد و آرسلانمیرات آمانوف، تنها گل آهال را در دقیقه 74 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه، شباب الاهلی 9 امتیازی شد و با یک بازی و یک امتیاز بیشتر از فولاد، موقتاً به صدر جدول گروه C صعود کرد. آهال هم با چهار امتیاز از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

 

در گروه B هم تیم نیروی هوایی عراق با نتیجه 3 بر 2 مقابل الجزیره امارات پیروز شد. ابراهیم بایش در دقیقه 6، علاء عباس در دقیقه 60 و شریف عبدالکاظم در دقیقه 1+90، دروازه الجزیره را گشودند و عبدالله رمضان در دقیقه 62 و عمر ترائوره در دقیقه 77 موفق به گلزنی برای الجزیره شدند.

در جدول این گروه، الشباب با 10 امتیاز صدرنشین است و نیروی هوایی با هفت امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار دارد. الجزیره و مومبای سیتی هم با چهار امتیاز، رده‌های سوم و چهارم جدول گروه B را به خود اختصاص داده‌اند.

از ساعت 00:45 امروز، فولاد و الغرافه در چارچوب بازی‌های گروه C و مومبای سیتی و الشباب در گروه B به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/