شهر خبر

سجاد شهباززاده گل کاشت؛ سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شد

سپاهان به لطف درخشش مهاجم خود بر پاختاکور غلبه کرد تا همچنان امیدوار به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند.

سپاهان
خبرورزشی -

تیم‌های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۱:۴۵ جمعه شب در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ و در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید.

سجاد شهباززاده که از دقیقه ۶۷ وارد زمین شد، دروازه نماینده ازبکستان را در دقیقه ۷۶ گشود. برتری سپاهان اما سه دقیقه بیشتر دوام نداشت و خوجیاکبر علیجونوف در دقیقه ۷۹ گل تساوی پاختاکور را به ثمر رساند. تساوی یک - یک با گذشت سه دقیقه از وقت‌های تلف شده این بازی تداوم داشت تا اینکه شهباززاده در همین دقیقه گل دوم خودش و شاگردان نویدکیا را به ثمر رساند و دومین برتری سپاهان در این فصل برابر پاختاکور را رقم زد.

سپاهان با کسب هفت امتیاز و به خاطر نتایج بازی رو در رو با التعاون، پایین‌تر از این تیم در رده سوم جدول گروه D باقی ماند. نماینده کشورمان برای صعود به مرحله حذفی، چاره‌ای جز شکست الدحیل در هفته پایانی ندارند.

داور ژاپنی این بازی شش بار از کارت زرد خود را از جیب خود خارج کرد و به فرشاد احمدزاده، محمد کریمی و شهریار مغانلو از سپاهان اخطار داد. شرزود اعظموف، سردور سوبیرخوجائف و اودیجون همروبکوف هم بازیکنان تیم پاختاکور بودند که با کارت زرد داور جریمه شدند.

جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا بعد از دیدار سپاهان مقابل پاختاکور به شکل زیر است:

سجاد شهباززاده گل کاشت؛ سپاهان در لیگ قهرمانان امیدوار شد