شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سپاهان#مصاف#نیمه اول

لیگ قهرمانان آسیا 2022؛

توقف یک نیمه‌ای سپاهان ایران/ پاختاکور عقب نشست

توقف یک نیمه‌ای سپاهان ایران/ پاختاکور عقب نشست

اصفهان- مصاف دو تیم سپاهان و پاختاکور ایران در نیمه اول بدون موقعیت و حرکت خاصی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های سپاهان و پاختاکور در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله بریده عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه اول دو تیم به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند.

سپاهان که زنده نگه داشتن امیدهای صعود راهی جز پیروزی نداشت کار را با یاسین سلمانی جوان به جای رفیعی آغاز کرد، تغییری که سپاهان را در ۱۵ دقیقه مالک بازی کرد و طلایی پوشان ایران با استفاده از پاس‌های متعدد به دروازه پاختاکور نزدیک شد اما در این مقطع موفق به گلزنی نشد.

پاختاکور که در غیبت چران در حمله بی زهر و شور نشان داد که موجب شد سپاهان در حمله بی ترس باشد اتفاقی که ضد حملات پاختاکور را زهردار و خطرناک کرد اما ازبک‌ها در غیبت مهاجم اصلی خود موفق به استفاده از موقعیت‌ها نشدند.

اما به مرور سپاهان از شدت حملات خود کم کرد و پاختاکور با بازی تدافعی خود سعی در حفظ توپ در دفاع و پاس‌های کوتاه و استفاده از اندک حملات داشت که منجر به حمله خاصی از دو تیم نشد.

در دقیقه ۳۷ اولین موقعیت جدی بازی روی دروازه مظاهری ایجاد شد، هافبک پاختاکور روی توپ بلاک شده کرنر شوت محکمی را روانه دروازه سپاهان کرد که در آخرین لحظه نژاد مهدی خود را مقابل توپ قرار داد تا این ضربه روانه کرنر شد.

در دقایق پایانی نیمه اول پاختاکور تا حدی بازی خود را به شاگردان نویدکیا دیکته کرد اما این موضوع حمله جدی را ایجاد نکرد تا نیمه اول بدون گل به پایان رسید.