شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستر#منچستر یونایتد#انگلیسی#جدید

۵ چالش مهم تن هاگ در منچستر یونایتد

۵ چالش مهم تن هاگ در منچستر یونایتد

فارس نوشت: رسانه انگلیسی در گزارشی به ۵ چالش بزرگ پیش روی سرمربی جدید منچستر یونایتد پرداخت.

پس از بازنشستگی سرمربی افسانه ای سر الکس فرگوسن، اریک تن هاگ پنجمین مربی (به استثنای مربیان موقت) هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت.

منچستریونایتد دوران سختی را با توجه به عدم کسب قهرمانی در سال های گذشته می گذراند و همچنین نزدیک است فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از دست دهد؛ بنابراین تن هاگ باید کار بزرگی را انجام دهد.

در همین رابطه شبکه «بی‌بی‌سی اسپورت» مهم‌ترین چالش‌هایی که در انتظار اریک تن هاگ با شیاطین سرخ است را بررسی کرد:

*قانع کردن شکاکان

مائوریسیو پوچتینو گزینه اصلی منچستریونایتد بود، اما شیاطین سرخ احساس کردند که سبک بازی تن هاگ برای همکاری با یک مدیر فوتبال با شرایط فعلی در اولدترافورد مطابقت دارد.

تن هاگ بر خلاف پوچتینو برای رویارویی با ناشناخته ها آماده می شود، زیرا این مرد هلندی هرگز تجربه فوتبال انگلیس را نداشته است.

در حالی که آژاکس در زمستان ۳ هفته استراحت داشت، یونایتد ۵ بازی انجام داد و بازی های دیگر را به دلیل کرونا لغو کرد و بنابراین تن هاگ به بازیکنانی نیاز دارد که فلسفه او را به سرعت بپذیرند تا کسانی را که به توانایی او برای بازگرداندن یونایتد شک دارند متقاعد کند.

*بحران رونالدو

دستمزد بالا و ستاره بودن کریستیانو رونالدو از عوامل جذاب در منچستر است. اگر تن هاگ راه مفیدی برای حضور مستمر ابرستاره پرتغالی در ترکیب پیدا نکند ادامه همکاری بین آنها بسیار دشوار خواهد بود.

دو چیز دیگر وجود دارد که برای تن هاگ یک بحران را نشان می دهد، اولی محدودیت های فیزیکی است که مانع از اعمال فشار مکرر به رونالدو بر روی دفاع حریف می شود و دوم رابطه ملایم او با هری مگوایر بر سر کاپیتانی تیم است.

تن هاگ هرگز با بازیکنی با ارزش و سابقه رونالدو کار نکرده است و به همین دلیل باید عاقلانه با این مسائل برخورد کند، به خصوص که با وجود اینکه ستاره پرتغالی اولین گلزن منچستریونایتد است، ترجیح می دهد بیشتر با جوانان اهمیت بدهد.

*قراردادها

تهیه لیست ۱۰ بازیکنی که می توانند در تابستان یونایتد را ترک کنند بسیار سخت است. پل پوگبا، لینگارد، کاوانی و خوان ماتا که قراردادشان در حال اتمام است و فیل جونز نیز وجود دارد که قراردادش در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد.

تردیدها در مورد آینده دین هندرسون، اریک بیلی و راشفورد در حال چرخش است و آنتونی مارسیال، دانی ون دی بیک و براندون ویلمز قرارداد قرضی دارند. بنابراین تصمیم گیری برای حل بازیکنان خروجی یکی از مسائل دشواری خواهد بود که تن هاگ باید راه حل مناسبی برای آنها پیدا کند.

*بلندپروازی ها و اهداف

برجسته ترین هدف تن هاگ در فصل اول کسب یک جام محلی و همچنین به پایان رساندن فصل در ۴ تیم اول جدول خواهد بود. به خصوص که یونایتد از زمان قهرمانی در لیگ اروپا در سال ۲۰۱۷ هیچ عنوانی کسب نکرده است.

تن هاگ به زمان نیاز دارد تا تاثیر خود را بگذارد، اما او مربی منچستریونایتد است و بنابراین باید نتایج سریعی کسب کند تا ثابت کند که او مرد مناسبی برای هدایت این تیم است.

*رختکن

قبل از اینکه تن هاگ به عنوان سرمربی معرفی شود، در رختکن تیم اختلاف نظر وجود داشت که آیا او مرد مناسبی است یا خیر. بنابراین تن هاگ باید رختکن را کنترل کند که باعث جدایی مورینیو، سولسشر و رالف رانگنیک شد.

در سال های اخیر، قدرت و ستاره بودن بازیکنان منچستریونایتد بیشتر از مربی بوده است، چیزی که تن هاگ باید آن را تغییر دهد.