شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر فرهنگ#هنرمندان

دیدار وزیر فرهنگ با هنرمندان پیشکسوت

دیدار وزیر فرهنگ با هنرمندان پیشکسوت

محمد‌مهدی اسماعیلی در ششمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه «هنرمندان پیشکسوت» با جمعی از این هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه پنجشنبه اول اردیبهشت 1401 در غرفه «هنرمندان پیشکسوت»  در نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و با هنرمندان پیشکسوت حاضر در این غرفه دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه‌خواه، عنایت‌الله بخشی، محمد فیلی، رضا ناجی، داوود لواسانی، بهروز کریمی، شکر خدا گودرزی؛ مرشد و نقال، اسماعیل خلج، محمد شیری، عباس شیر خدا، اسدالله تابع‌منش، مجید قناد و صفا آقاجانی از هنرمندان حاضر در این دیدار صمیمانه بودند.

در این اسدالله قورچیان؛ نقاش و هنرمند تجسمی کشورمان به نمایندگی از هنرمندان در سخنانی به بیان مشکلات و موانع این عرصه پرداخت.

همچنین وزیر فرهنگ در حاشیه این دیدار بیان کرد: خوشبختانه هنرمندان سرزمین ما از جمله افرادی هستند که انس خوبی با قرآن دارند و نفس برپایی غرفه «هنرمندان پیشکسوت» در نمایشگاه قرآن بیانگر همین مسئله است.

اسماعیلی در ادامه گفت: ما آثار هنری قرآنی بسیاری داریم و خدا را شاکریم که در این نمایشگاه این فرصت به‌وجود آمد تا هنرمندان در این محفل حضور پیدا کرده و آثار هنری‌شان را به نمایش بگذارند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام