شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور

محمدرضا ورزی: نگاه و دغدغه های فرهنگی رئیس جمهور قابل توجه بود

محمدرضا ورزی: نگاه و دغدغه های فرهنگی رئیس جمهور قابل توجه بود

پنجشنبه شب در ضیافت افطاری ریاست جمهوری حدود 170 هنرمند در عرصه های مختلف موسیقی، تئاتر، سینما و ... حضور داشتند که در این نشست صمیمانه سید ابراهیم رئیسی حدود دوساعت شنونده درخواست ها ، نیاز ها ، راهکار و رویکرد هنرمندان در سرفصل های مختلف بود . با برخی از هنرمندان درباره این دیدار گپ و گفت زده ایم.

محمدرضا ورزی کارگردان،نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا درخصوص مراسم افطاری که رئیس جمهور میزبان هنرمندان بود بیان کرد: بسیار نشست خوبی بود و ضمن صمیمیت موجود از همه ی قشرهای مختلف جامعه هنری دعوت شده بود و چندی از افراد حوزه ی موسیقی مانند استاد لوئیس چکناواریان و استاد  شاهین فرحت که در این نشست حضور داشتند جناب رئیسی بسیار گفت و گوی خوبی با آن ها  داشتند. تمام طیف های هنری از هنرهای تجسمی تا سینما و تلویزیون حضور داشتند و هر کس در این نشست به راحتی سخنان خود را بیان کرد و با همه به طور یکسان برخورد شد جناب رئیس جمهور نیز با متانت فراوان به صحبت این جمع هنرمندان گوش سپردند.

این کارگردان بیان کرد: من در این مراسم متوجه نگاه فرهنگی جناب رئیسی و دغدغه های فرهنگی که ایشان داشت شدم و برعکس دوره ی قبل که به فضای فرهنگی اعتنایی نمی‌شد ، جناب آقای رئیسی به این مسئله بسیار توجه کردند و جزء دغدغه‌های ایشان بود. جناب دکتر اسماعیلی هم که وزیر ارشاد هستند در این مسیر تلاش و پشتکار بسیاری را به کار گرفته اند و درحال برداشتن گام های موثر در این مسیر هستند. به طور کلی گفتگوهای صورت‌گرفته نشانی از یک بهبودی در آینده فضای فرهنگی بود.

انتهای پیام