شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد

فولاد تیم قدرتمندی است/ ایراد خاصی برای آسیایی شدن نداریم

فولاد تیم قدرتمندی است/ ایراد خاصی برای آسیایی شدن نداریم

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر آخرین شرایط این تیم را تشریح کرد.

حیدر افسری، سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: کادر فنی برنامه تمرینی ویژه ای را برای تعطیلات در نظر گرفته و چند بازی دوستانه را در دستور کار داریم که به مرور برگزار می شود و پس از آن خود را برای دیدار برابر فولاد آماده می کنیم.

وی در مورد بازی برابر فولاد تاکید کرد: بازی با فولاد در اهواز است که بازی سختی برای ما محسوب می شود. فولاد هم تیم خوبی است که مخصوصا در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کرده ولی ما با تمام قوا برای کسب نتیجه ای خوب در این دیدار به میدان می رویم.

افسری درباره حذف گل‌گهر مثل پرسپولیس و استقلال از آسیا و شرایط این تیم برای فصل بعد افزود: باشگاه ما یک ایراد مختصر داشت که پرداختی ما دیر انجام شده بود وگرنه ایراد خاصی نداشتیم و ما یک پرونده خارجی داشتیم که در آن زمانی که باید پرداخت می شد، نشده بود وگرنه تمام ساختار و پرونده ها را رعایت کرده بودیم.

سرپرست گل‌گهر درباره تمهیدات این باشگاه برای پذیرایی از تماشاگران به خبرنگار برنا گفت: در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط لازم برای حضور هواداران را به ورزشگاه مان داریم.

انتهای پیام