شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جام حذفی#استقلالی‌ها#استقلالی ها

۳ دلیل برای طرفداری استقلالی‌ها از یک تیم در فینال حذفی

با قطعی شدن برگزاری دیدار فینال رقابت های جام حذفی در تهران این احتمال بیشتر شد که استقلالی ها برای حمایت از یکی از دو تیم فینالیست راهی آزادی شوند.

۳ دلیل برای طرفداری استقلالی‌ها از یک تیم در فینال حذفی
خبرورزشی -

با توجه به حضور دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در فینال رقابت‌های جام حذفی از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد که بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در دیدار هفتم اردیبهشت ماه طرفدار تیم اراکی خواهند بود.

در حالی که سید مهدی رحمتی و محمد نوازی دو تن از اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک از استقلالی های محبوب و پیشکسوت این باشگاه به شمار می‌روند این احتمال بیشتر است که طرفداران تیم استقلال در دیدار پایانی طرفدار آلومینیوم اراک خواهند بود تا این تیم نساجی را شکست داده و قهرمان شود.

علاوه بر این دو مربی استقلالی، تعداد دیگری از بازیکنان سابق استقلال مانند حسین پورحمیدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، محمدرضا آزادی و... هم درتیم آلومینیوم عضویت دارند که این موضوع هم مزید بر علت شده است تا آبی های تهرانی طرفدار این تیم باشند.

سومین دلیل برای بیشتر کردن احتمال حضور استقلالی ها در استادیوم آزادی این است که در مرحله یک چهارم نهایی و در پایان ۱۲۰ دقیقه بازی بدون گل، تیم محبوبشان در ضربات پنالتی مقابل نساجی حذف شد و هواداران تیم مجیدی دوست ندارند تیم مازندرانی که باعث حذف شان شده قهرمان شود.

شایان ذکر است؛ مسابقه فینال از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام آغاز می شود.