شهر خبر

برای دومین بار؛

رزمندگان مقاومت هواپیماهای رژیم صهیونیستی را نشانه گرفتند

رزمندگان مقاومت هواپیماهای  رژیم صهیونیستی را نشانه گرفتند

رزمندگان مقاومت فلسطین برای دومین بار موشک به سمت هواپیماهای رژیم صهیونیستی که شب گذشته به غزه حمله کردند، شلیک کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد: مقاومت فلسطین برای دومین بار ظرف یکهفته به سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی موشک زمین به هوا شلیک کرد.

منابع وابسته به مقاومت فلسطین اعلام کردند: مقاومت یک موشک زمین به هوا به سمت هواپیماهای اسرائیلی شلیک کرده است.

این منابع افزودند: مقاومت موشکهای جدیدی از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک نکرده است.

دو روز قبل هم خبرنگار المیادین با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب غزه اعلام کرد که مقاومت فلسطین با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با موشک دوش پرتاب مقابله کرده و آنها را فراری داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اذعان کرده بودند که موشک دوش پرتاب از سوی مقاومت فلسطین به سوی جنگنده‌های صهیونیست پرتاب شده است.

این رسانه‌ها همچنین اذعان کرده بودند که جنگنده‌های این رژیم مجبور به ترک آسمان غزه پس از شلیک موشک هدایت شونده به سوی آنها شده‌اند.

منابع وابسته به مقاومت هم اعلام کرده بودند که موشک به کار گرفته از نوع روسی و دوش پرتاب است که برای اولین بار شلیک شده است.

این منابع افزوه بودند: عبور دشمن از قواعد درگیری در غزه با واکنش روبرو خواهد شد و به انفجار اوضاع منجر خواهد شد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرده بود که بامداد روز سه شنبه با موشک دوش پرتاب با هواپیماهای متجاوز اسرائیلی در آسمان غزه مقابله کرده است.

قسام در بیانیه‌ای تاکید کرده بود که رأس ساعت ۱:۳۵ بامداد سه شنبه با موشک دوش پرتاب اقدام به شلیک موشک زمین به هوا به سمت هواپیماهای اسرائیلی که در حال بمباران مناطقی در نوار غزه بودند، کرده است.

هواپیماهای متجاوز اسرائیلی بلافاصله پس از شلیک این موشک آسمان نوار غزه را ترک کردند.