شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس

هنیه: عربده کشی صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی عمر اشغالگران را کوتاه خواهد کرد

هنیه: عربده کشی صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی عمر اشغالگران را کوتاه خواهد کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی اعلام کرد که عربده کشی صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی عمر این رژیم را کوتاه خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» صبح پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تهاجمات پی در پی نظامیان اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی تغییری در هویت اسلامی این مسجد ایجاد نخواهد کرد.

اسماعیل هنیه گفت: من به رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌گویم اگر فکر می‌کنید که یورش به مسجدالاقصی موجب تغییر ماهیت اسلامی این مسجد می‌شود ، سخت در توهم هستید.

وی در ادامه افزود: عربده کشی صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی ، عمر اشغالگران را کوتاه خواهد کرد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد: ما تاکید می‌کنیم که اقدامات شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی با همه ابعاد راهبردی، اوضاع را به سمت رویارویی پیش می‌برد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه افزود: ملت ما و محافظان و نگهبانان مسجدالاقصی در خط اول دفاع هستند و ثابت قدم خواهند ماند.

هنیه تاکید کرد: همانطور که راهپیمایی پرچم‌ها را شکست دادیم ، سیاست یورش را نیز شکست می‌دهیم و هنوز در آغاز نبرد هستیم.

اظهارات اسماعیل هنیه دقایقی پس از آن بیان شد که نیروهای اشغالگر به شماری از محافظان مسجدالاقصی حمله کردند و آنها را در داخل مصلی قبه الصخره به محاصره درآورده‌اند.

برای پنجمین روز متوالی شماری از صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی اعتکاف کنندگان در مصلی القبلی در مسجدالاقصی با گلوله‌های پلاستیکی حمله ور شدند.

ساعتی قبل هم منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی خبر دادند و اعلام کردند که آنها به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده‌اند و نگهبانان را از صحن‌های مسجدالاقصی دور کرده و نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مصلای القبلی را به محاصره درآورده‌اند.

این منابع اعلام کردند: نظامیان صهیونیست از گاز و گلوله‌های پلاستیکی برای بیرون کردن نمازگزاران از مصلای القبلی استفاده می‌کنند که بر اثر آن شماری از نمازگزاران زخمی شده‌اند.

با آغاز ماه مبارک رمضان حملات نظامیان صهیونیستی به مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته است.

نیروهای مقاومت فلسطین بارها هشدار دادند که در صورت ادامه این حملات به آن پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/