شهر خبر

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد / تشکیل کمیته بررسی عملکرد وزیر کار در ۳ محور / قرائت یافته های کمیسیون در صحن و ارائه آن به رئیسی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد / تشکیل کمیته بررسی عملکرد وزیر کار  در ۳ محور / قرائت یافته های کمیسیون در صحن و ارائه آن به رئیسی

تسنیم نوشت : اسماعیلی گفت : کمیته دیگری نیز برای بررسی عملکرد سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه‌های زیرمجموعه آن در کمیسیون تشکیل شده است.

«ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد و گفت: یک کمیته دیگری نیز برای بررسی عملکرد سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه‌های زیرمجموعه آن در کمیسیون تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در کمیته بررسی عملکرد سازمان تأمین اجتماعی بررسی خواهد شد درباره عزل و نصب‌هایی است که اخیراً در آن مجموعه انجام شده است.

نماینده گِرمی در مجلس درباره تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد وزیر تعاون افزود: پس از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه خود این کمیته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و قرار شده است ظرف ۴۵ روز گزارش خود را به کمیسیون ارائه کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد / تشکیل کمیته بررسی عملکرد وزیر کار  در ۳ محور / قرائت یافته های کمیسیون در صحن و ارائه آن به رئیسی

بیشتر بخوانید

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مبنای تشکیل این کمیته اضافه کرد: این کمیته بر مبنای ۳ محور یعنی قول‌هایی که وزیر در جلسه رأی اعتماد داده بود، وعده‌های که در کمیسیون داده‌اند و وعده‌هایی که درباره اشتغال داده‌اند است.

اسماعیلی تصریح کرد: پس از تدوین گزارش و قرائت آن در صحن علنی پارلمان، یک نسخه از آن در اختیار رئیس‌جمهور قرار خواهد گرفت تا وی نیز در جریان عملکرد وزیر تعاون در ۷ ماه گذشته قرار گیرد.

۲۱۲۱