شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شب قدر

شب قدر را باید قدر دانست/ امشب بهترین زمان برای طلب آمرزش گناهان است

شب قدر را باید قدر دانست/ امشب بهترین زمان برای طلب آمرزش گناهان است

حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری گفت: بر احیا و شب زنده داری در شب های قدر تاکید فراوانی شده است و باید شب قدر را قدر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر، بیان کرد: شب قدر، شبی که به تعبیری واقع بزرگ نزول دفعی قرآن بر قلب پیامبر عظیم الشان اسلام بوده است.

وی افزود: این شب از فضلیت بسیار زیادی برخوردار است، اهمیت و نکوداشت شب قدر چنان بالا است که خداوند در قرآن می فرماید" ارزش آن از هزار شب بالاتر است".

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: شب قدر نه تنها شب نزول قرآن است بلکه در این شب پرفضیلت فرشتگان به زمین نزول می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه خوشا به سعادت مومنی که بتواند در این شب از خداوند متعال طلب بخشش و مغفرت نماید، تصریح کرد: قطعا کسی بخشیده می شود که بصورت خالصانه از درگاه پروردگار طلب بخشش کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکید زیادی بر احیا در این شب پر منزلت شده است، اضافه کرد: ان شالله با انجام دادن اعمالی در شب قدر جزء رستگاران می شویم.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند فرموده" که بخوانید مرا تا استجابت کنم شما را"، بهترین زمان برای ارتباط گیری انسان در نزد پروردگار برای زدودن گناهان همین شب قدر است که به عنوان فرصتی طلایی در اختیار انسان گذاشته شده است.