شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال 99#سود

درآمد ۱۵۵۰ میلیارد تومانی شرکت عمران پریس در سال ۹۹

درآمد 1550 میلیارد تومانی شرکت عمران پریس در سال 99

بر اساس اطلاعات صورت‌های مالی شرکت عمران پردیس، این شرکت در سال ۹۹ بالغ بر ۱۵۵۰ میلیارد تومان درآمد داشته که از این رقم ۶۷۷ میلیارد تومان سود خالص بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعات صورت مالی حسابرسی شده، شرکت عمران پردیس  در سال 1399 بالغ بر 1584 میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان 677 میلیارد و 400 میلیون تومان سود خالص بوده است.

سود عملیاتی شرکت عمران پردیس در سال مورد اشاره 680 میلیارد تومان بوده که از این رقم 3 میلیارد و 849 میلیون تومان مالیات کسر شده است.

این در حالی است که درآمدهای شرکت عمران پردیس در سال 98 بالغ بر 426 میلیارد تومان بوده که سود خالص این شرکت پس از کسر هزینه‌ها 53 میلیارد و 628 میلیون تومان بوده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس اطلاعات سامانه کُدال، شرکت عمران پردیس در سال 99 بالغ بر 210 کارمند داشته که از این تعداد 10 نفر کارمند رسمی بوده است. تعداد کارکنان شرکت مذکور در سال قبل از آن (98) 242 نفر بوده است.

علت کاهش تعداد کارکنان، عدم بودجه و کاهش‌ هزینه‌های عمومی شرکت اعلام شده است.

همچنین مطابق صورت‌های مالی منتشر شده شرکت عمران پردیس در سال 99 از محل فروش عرصه مسکن مهر 593 میلیارد و 600 میلیون تومان درآمد داشته است.

در بخش دیگری از گزارش با اشاره به این‌که شرکت عمران پردیس مالک 22.5 درصد سهام آزادراه تهران-پردیس است آمده: شرکت عمران پردیس با وجود داشتن یک عضو از سه عضو هیئت مدیره نفوذ قابل ملاحظه‌ای بر سیاست‌های مالی و عملیاتی شرکت آزادراه تهران-پردیس ندارد. از این رو از تهیه و ارائه صورت‌های مالی مجموعه با استفاده از روش ارزش ویژه خودداری شده است.

انتهای پیام/