شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#مجتمع#خبرنگار

ماجرای سوءقصد به خبرنگار فرهیختگان بعد از جلسه درباره فساد یک مجتمع گردشگری

ماجرای سوءقصد به خبرنگار فرهیختگان بعد از جلسه درباره فساد یک مجتمع گردشگری

صادق امامی خبرنگار روزنامه فرهیختگان که برای پیگیری گزارش درباره فساد یک مجتمع گردشگری در نزدیکی قم به این شهر سفر کرده بود، بامداد روز گذشته مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، صادق امامی خبرنگار روزنامه فرهیختگان که برای پیگیری گزارش درباره فساد یک مجتمع گردشگری در نزدیکی قم به این شهر سفر کرده بود، بامداد سه شنبه مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار گرفت.

وی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با بیان اینکه عصر روز دوشنبه برای پیگیری چند جلسه‌ درباره یک مجتمع گردشگری که یک زمین کشاورزی را با فساد تبدیل به مجتمع کرده است، به قم سفر کردم و جلساتم تا حدود ساعت 2 بامداد ادامه پیدا کرد، گفت: پس از پایان جلسات با خودروی شخصی به سمت تهران حرکت کردم، تصریح کرد. ساعت 2:40 بامداد، برای استراحت در حاشیه جاده توقف کردم. هنوز ماشین را خاموش نکرده بودم که یک دستگاه خودروی پرشیا مشکی، در فاصله بسیار نزدیک کنار خودروی من توقف کرد. 

امامی با بیان اینکه آنها چند ثانیه بعد از توقفشان مسیر حرکت من را مسدود کردند، اظهار داشت: گمان می‌کنم توقفشان کنار خودروی من، برای کسب اطمینان از این بود که من فرد مورد نظرشان هستم. بعد از این یک نفر از در عقب ماشین سمت شاگرد بیرون پرید و به سمت خودروی من حمله‌ور شد.

وی افزود: با وجود مسدود کردن مسیر توسط خودروی پرشیا، توانستم از آنها عبور کنم. علی‌رغم سرعت بالایی که داشتم، خودروی پرشیا از لاین سرعت در حال نزدیک شدن به من بود. سرعتم را کم کردم تا بتوانم پلاک خودرو را بخوانم؛ چند ثانیه بعد خودروی پرشیا جلوی خودروی من قرار گرفت. حین این اتفاقات با پلیس 110 نیز در تماس بودم و توانستم بخشی از پلاک مخدودش شده را برای اپراتور بخوانم. خودروی پرشیا که جلوی من قرار گرفته بود، برای متوقف کردنم، سرعتش را کم ‌کرد. برای اینکه تصادفی شکل نگیرد، ناچار سرعتم را کم کردم. به مجرد توقف خودرو، یکی از سرنشینان خودرو، با یک قمه از صندلی عقب به سمت من حمله‌ور شد.

خبرنگار روزنامه فرهیختگان تصریح کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان و ساعت اتفاق، اتوبان، بسیار خلوت بود و هیچ خودرویی هم در نزدیکی برای کمک وجود نداشت. به همین علت من سریعا دنده عقب گرفتم و آن فرد هم همینطور جلو می‌آمد تا بالاخره توانستم دور بزنم و به صورت خلاف به سمت قم حرکت کنم.

لازم به ذکر است صادق امامی اخیرا گزارشی درباره فساد بزرگ در قم منتشر کرده بود که این گزارش بازتاب قابل توجهی در کشور داشت.

انتهای پیام/