شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#حقیقی#صدمتر#دوید#پنالتی#شود!

حقیقی صدمتر دوید تا پنالتی گل شود!

حقیقی صدمتر دوید تا پنالتی گل شود!

ورزش سه نوشت:نساجی به سختی و با گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی تیم مس کرمان را برد و به دیدار پایانی جام حذفی صعود کرد.

مس که می دانست اگر در استادیوم آزادی و در حضور پرشور تماشاگران نساجی بالا بازی کند گل می خورد عقب کشید و پشت توپ پرتعداد بازی کرد تا با مهار حملات نساجی روی ضد حملات به ایده خود برسد ودر صورت امکان بعد از حذف فولاد به دیدار پایانی جام حذفی صعود کند اما نقشه نساجی در فاصله دو دقیقه مانده به پایان وقت اضافه گرفت و با خطای صورت گرفته روی مهدی نظری داور به سود نساجی پنالتی اعلام کرد.

پیش از اینکه ضربه پنالتی توسط حامد شیری زده شود علیرضا حقیقی با سرعت هر چه تمامتر خودرا به محوطه جریمه حریف رساند و سعی کرد به کاپیتان روحیه دهد تا اینبار هم ضربه اش از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل شود و این اتفاق هم رخ داد و همین ضربه کافی بود نساجی جواز صعود به دیدار پایانی جام حذفی باشگاه های این فصل را به دست بیاورد.

حقیقی صدمتر دوید تا پنالتی گل شود!

البته علیرضا حقیقی بعد از این توصیه خیلی زود به دروازه برگشت و زمانی که ضربه حامد شیری تبدیل به گل شد نفس راحتی کشید. او بر خلاف بازی استقلال که چند سیو تماشایی داشت شب آرامی را پشت سر گذاشت و دروازه اش به طور جدی از سوی مسی ها تهدید نشد و این به خاطر سبک بازی تیم دسته اولی بود که پشت توپ پرتعداد بازی می کرد و سعی می کرد تیمی دفاع کند. با این حال علیرضا حقیقی در نقش یک بازیکن باتجربه در شبی که خیلی دروازه اش تهدید نشد سعی کرد به تیمش در پیروزی کمک کند که یکی از آنها روحیه دادن به کاپیتان برای زدن ضربه پنالتی بود. در یکی دو صحنه هم علیرضا حقیقی مانع از تشدید درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. نکته جالب بعد از گلزنی حامد شیری از روی نقطه پنالتی اسنیکرز خوردن دروازه بان نساجی بود. او برای این کار وقت کافی هم داشت چرا که مسی ها حتی بعد از گل خوردن هم به بازی دفاعی خود ادامه دادند ودر نهایت این تیم نساجی بود که به دیدار پایانی جام حذفی صعود کرد.

حقیقی صدمتر دوید تا پنالتی گل شود!

این صحنه یعنی روحیه دادن علیرضا حقیقی به کاپیتان نشان داد درگیری آنها در جریان یکی از بازی های لیگ برتر در مشهد تنها یک اتفاق بوده که معمولا در خیلی از تیم ها رخ می دهد...

حقیقی صدمتر دوید تا پنالتی گل شود!

251 251