شهر خبر

پیکه در پاسخ به اتهامات: کار غیرقانونی نکرده ام/ مخفی‌کاری نمی‌کنم

پیکه در پاسخ به اتهامات: کار غیرقانونی نکرده ام/ مخفی‌کاری نمی‌کنم

مدافع تیم بارسلونا به اتهامات علیه خود پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صبح روز دوشنبه نشریه ال‌کانفیدنشال با ارائه اسنادی مدعی شد جرارد پیکه و لوییز روبیالس (رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا) برای عقد قرارداد با دولت عربستان و برگزاری سوپرکاپ در این کشور، سالانه ۴ میلیون یورو به عنوان کمیسیون دریافت کرده‌اند. این مدافع اسپانیایی هم در شبکه اجتماعی توییچ به این اتهام‌ها پاسخ داد.

پیکه گفته: همه کارهایی که انجام داده‌ایم قانونی بوده. من خودم را مخفی نمی‌کنم و چیزی برای مخفی کردن ندارم، به کاری که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم. من این امکان را برای فدراسیون فوتبال فراهم کردم که با ایجاد چنین تغییری، سالانه به‌جای ۱۲۰ هزار یورو، ۴۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد و کمیسیونی که دریافت کرده‌ام، در دنیای کنونی امری طبیعی است. هفته گذشته از ال‌کانفیدنشال با من تماس گرفتند و گفتند این اخبار منتشر خواهد شد و به آن‌ها گفتم برایم اهمیتی ندارد.

البته که روبیالس طرفدار رئال مادرید است و نیازی نیست هوش بالایی داشته باشید تا بفهمید این اسناد توسط چه کسی منتشر شده، از زمانی که تغییرات انجام شده، رئال‌مادرید دو بار به قهرمانی رسیده در حالی که آن‌ها نه قهرمان لیگ شده بودند و نه کوپادل‌ری.

انتهای پیام