شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هندبال#قهرمانی جهان

چهره ۸ تیم دیگر در مسابقات هندبال قهرمانی جهان مشخص شد

چهره 8 تیم دیگر در مسابقات هندبال قهرمانی جهان مشخص شد

با برگزاری رقابت‌های انتخابی قاره اروپا، چهره ۸ تیم دیگر در مسابقات هندبال قهرمانی جهان مشخص شد

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های انتخابی قاره اروپا جهت حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان در سوئد- لهستان که در ژانویه 2023 برگزار می‌شود، چهره 8 تیم دیگر مشخص شد.

کرواسی، صربستان، مقدونیه شمالی، پرتغال، مونته نگرو، مجارستان، ایسلند و آلمان با برتری برابر رقبای خود تعداد تیم‌های نهایی در این مسابقات را به  24 تیم رساندند.

دیدار روسیه و بلژیک نیز برگزار نشد چرا که روسیه به دلیل شرکت به دلیل تهاجم به اوکراین از مسابقات کنار گذاشته شد. به این ترتیب حضور بلژیک در مسابقات قهرمانی جهان از قبل مشخص شده بود.

 لهستان و سوئد میزبان مسابقات و دانمارک دارنده عنوان قهرمانی اروپا در کنار فرانسه، نروژ و اسپانیا دیگر تیم‌های اروپایی حاضر در این مسابقات هستند.

قطر، بحرین، عربستان سعودی، ایران و جمهوری کره پس از مسابقات قهرمانی هندبال مردان آسیا و آرژانتین، برزیل، شیلی و اروگوئه پس از قهرمانی مردان آمریکای جنوبی و مرکزی به این مسابقات صعود کردند.

مسابقات قهرمانی مردان کنفدراسیون هندبال آمریکای شمالی و کارائیب که بین 26 ژوئن تا یک ژوئیه در مکزیکو سیتی برگزار می‌شود نیز چهره یک تیم از  این قاره را مشخص می‌کند. پنج تیم دیگر نیز در مسابقات قهرمانی هندبال مردان آفریقا  معرفی می‌شوند. طبق مقررات دو تیم نیز با دریافت وایلد کارت توسط فدراسیون جهانی معرفی خواهند شد. به این ترتیب چهره 32 تیم نهایی مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/