شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#جام حذفی#تیم فوتبال

شیری: امیدوارم جام قهرمانی را به مردم مازندران تقدیم کنیم/ اسلامی: دوست نداشتم الهامی اخراج شود

شیری: امیدوارم جام قهرمانی را به مردم مازندران تقدیم کنیم/ اسلامی: دوست نداشتم الهامی اخراج شود

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد با قهرمانی در جام حذفی آن را به مردم مازندران تقدیم کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حامد شیری پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل مس کرمان و صعود این تیم به فینال جام حذفی، اظهار داشت: مس کار را برای ما سخت کرده بود و بازیکنان این تیم با تمام وجودشان بازی می‌کردند، ولی خدا را شکر ما برنده شدیم. به مردم مازندران تبریک می‌گویم که امروز با همه سختی‌ها به ورزشگاه آمدند و تنهای‌مان نگذاشتند. خوشحالیم این مردم شاد به خانه‌های‌شان بازمی‌گردند و امیدوارم در فینال هم خوشحال‌شان کنیم.

وی در مورد بازی تیمش با آلومینیوم اراک در فینال خاطر نشان کرد: بدون تعارف بگویم اولین بار است این شرایط را تجربه می‌کنم و امیدوارم با بهترین شرایط قهرمان شویم و جام را به مردم مازندران تقدیم کنیم.

به گزارش تسنیم، کریم اسلامی مهاجم نساجی نیز در جمع خبرنگاران درباره اینکه جلوی ساکت الهامی را می‌گرفت تا به داور اعتراض نکند، گفت: چون یک بار به این شکل اخراج شده بود، دوست نداشتم فینال را از دست بدهد. الهامی کنار خط خیلی به ما کمک می‌کند، به همین خاطر جلوی او را گرفتم تا فینال را از دست ندهد.

وی درباره برگزاری بازی فینال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تصریح کرد: بازی سختی خواهد بود و امیدوارم قهرمانی به تیم ریشه‌دار نساجی برسد و دل هوادارانی که امروز از شمال به تهران آمده بودند، خوشحال شود. خیلی سخت است که این همه راه بیایید و ورزشگاه را پر کنید. امشب هواداران نساجی مثل هواداران استقلال و پرسپولیس بودند. اگر به بندرعباس و خرمشهر هم برویم این تماشاگران می‌آیند و تشویق‌مان می‌کنند.

انتهای پیام/