شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی#کسب و کار

کسب و کار کاربران فضای مجازی دچار چالش شد

رضا حاجی‌پور، نماینده مجلس گفت: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی توان مردم و کسب و کار کاربران فضای مجازی را دچار چالش کرده است.

کسب و کار کاربران فضای مجازی دچار چالش شد

رضا حاجی‌پور، نماینده مجلس گفت: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی توان مردم و کسب و کار کاربران فضای مجازی را دچار چالش کرده است.

یک نماینده مجلس گفت: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی توان مردم و کسب و کار کاربران فضای مجازی را دچار چالش کرده است.رضا حاجی پور در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک روز ارتش و پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران و سعود این تیم به مرحله نیمه نهایی خطاب به وزیر ارتباطات، گفت: شما قرار بود کیفیت، سرعت و امنیت داده های فضای مجازی را برای مردم فراهم آورید اما افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی توان مردم و کسب و کار کاربران فضای مجازی را دچار چالش کرده لذا هرچه سریع تر به این معضل رسیدگی و آن را حل کنید.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به وضعیت پسماند این استان، افزود: آقای رئیس‌جمهور؛ حل این مشکل در مازندران و آمل تنها با همت بلند شما امکان پذیر است لذا تیمی از سوی ریاست جمهوری به منطقه اعزام کنید تا از نزدیک درباره جانمایی آن و اقدامات عملی تصمیم گیری کنند و وعده ۶ ماهه شما هم درباره پسماند عملی شود.

حاجی پور خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نفت، گفت: فصل کشت و کار شالیزاران آغاز شده و کشاورزان برای آماده سازی زمین های شالیزار خود با مشکل سوخت مواجه هستند بنابراین امروز باید مشکل سوخت شالیزاران مرتفع شود.

وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و گفت: رتبه‌بندی مصوب مجلس باید اجرا شود، متاسفانه آئین نامه ای که در حال تنظیم در دولت است مورد قبول نمایندگان نیست، از سوی دیگر همسان سازی حقوق بازنشسته ها و معیشت مردم باید مورد توجه قرار بگیرد، مجلس و دولت برای حل این مشکلات باید همراه شوند، مردم در تمام عرصه ها با ولایت، انقلاب و دولت همراهی کردند لذا توجه به مشکلات آن ها ضروری است.

 

منبع: انتخاب