شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه

نمایشگاه عکس حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی در نگارخانه سرو به روی دیوار رفت

نمایشگاه عکس حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی در نگارخانه سرو به روی دیوار رفت

نمایشگاه عکس "سیدالکریم " شامل 32 عکس از عکاسان بنام کشور از زمانهای گذشته حرم حضرت عبدالعظیم از 25فروردین در نگارخانه فرهنگسرای سرو برگزارمی شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آثار این نمایشگاه از هنرمندان سراسر کشور است که طی 2 مرحله فراخوان  با موضوع عکس های تاریخی آستان جمع آوری شد که جزء آثار گنجینه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) محسوب  می‌شوند.                      

تا کنون این تصاویر در موزه عکسخانه شهر، نگارخانه مهتاب، خانه فرهنگ شهید آوینی، نگارخانه کوثر، نگارخانه شیخ هادی، فرهنگسرای عطر نرگس، حوزه هنری کاشان، حوزه هنری یزد، فرهنگسرای انقلاب، فرهنگسرای سالمندان، نگارخانه ابوسعید، اداره میراث فرهنگی شهرری، فرهنگسرای مدرسه و همچنین چندین نهاد و مجموعه فرهنگی دیگر به نمایش درآمده است.                                                                                                                           

لازم به یادآوری است نگارگذر سفیرآفتاب بامحوریت نامه امام رضا"ع" به حضرت عبدالعظیم حسنی"ع"و هجده تصویر مزین به آیات قرآن کریم بخش جنبی این نمایشگاه می باشد بعلاوه این عکس ها به صورت سیاه و سفید، همراه با شرح عکس به سه زبان فارسی ،عربی و انگلیسی و از عکاسانی از جمله سلطان اویس، عبدالله قاجار، ارنست هلستر، آنتن سوریوگین، واهان ترپانچیان، محمدمهدی خسروی تهرانی، سیدجواد تهامی، اصلاحچی، هرانده و ارحام صدر است که گویای تاریخ معاصر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و سیر برخی تحولات تاریخی در کشوراست.

علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا 3 اردیبهشت ماه، از ساعت 9 تا 18 به نگارخانه فرهنگسرای سرو، واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام