شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پارالمپیک#ماه مبارک رمضان

فرصت ۱۳ روزه برای شرکت در مزایده خیرخواهانه قهرمان پارالمپیک جهان

فرصت 13 روزه برای شرکت در مزایده خیرخواهانه قهرمان پارالمپیک جهان

مزایده انگشتر مقام معظم رهبری که قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۲ به عنوان هدیه دریافت کرده بود، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله رستمی قهرمان پاراوزنه‌برداری آسیا، جهان و پارالمپیک، در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان اعلام کرد که قصد دارد انگشتری را که از مقام معظم رهبری پس از پارالمپیک 2020 توکیو هدیه گرفته، به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نیازمند به حراج بگذارد.

وی در این باره در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «می‌خوام یه حرکت خداپسندانه رو با هم رقم بزنیم و اون، آزادی یک یا چند زندانی آبرومند جرایم نقدی هست که به خاطر مبالغ کمی در زندان هستند. من این انگشتر ارزشمندی که هدیه مقام معظم رهبری بعد از پارالمپیک توکیو هست رو میخوام برای این کار پر خیر و برکت به مزایده بزارم. این هدیه رو از جان بیشتر دوست میدارمش، ولی می‌بخشم به کسی که بیشترین مبلغ رو برای این کار خیر پیشنهاد بده. ثوابش برسه به روح پاک شهیدان طلبه، شهیدحجت الاسلام صادق دارایی و شهید حجت الاسلام محمد اصلانی».

در این مزایده تاکنون افراد زیادی در این مزایده شرکت و پیشنهاداتی را مطرح کرده‌اند. این مزایده تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

این کار از سوی روح‌الله رستمی می‌تواند تبدیل به الگوی مناسبی در جامعه ورزش شود تا این قشر از جامعه بیش از پیش در اقدامات خیرخواهانه سهیم باشند و به نوبه خود به افراد مختلف کمک کنند.

انتهای پیام/