شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نفت#کشتی فرنگی

گرایی: دیگر ذهنم را درگیر موضوع استخدام و جوایز نمی‌کنم/ اولویت مسابقات را کادرفنی مشخص می‌کند

گرایی: دیگر ذهنم را درگیر موضوع استخدام و جوایز نمی‌کنم/ اولویت مسابقات را کادرفنی مشخص می‌کند

دارنده ۳ مدال برنز کشتی فرنگی جهان با تاکید بر اینکه کار استخدامش در شرکت نفت به سرانجام نرسیده، گفت: دیگر خودم را درگیر موضوع استخدام و جوایز نمی‌کنم، این مسئله از ذهنم خارج شده است.

محمدعلی گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه قرار است در تورنمنتی در آلمان برای خداحافظی فرانک استابلر شرکت کند، اظهار داشت: بله، این اولین میدانی است که قرار است بعد از جهانی اسلو در آن شرکت کنم. مسابقات اواخر خرداد برگزار می‌شود. بعد از آن هم نمی‌دانم در چه مسابقه‌ای باید کشتی بگیرم.

وی در خصوص اینکه آیا دوری حدودا 8 ماهه از میدان (تا زمان اعزام به آلمان) برایش مشکلی ایجاد نخواهد کرد، گفت: به هرحال این شرایط به وجود آمد. وضعیتم خداراشکر خوب است. ضمن اینکه در این مدت کشتی نگرفتم اما تمرین که انجام داده‌ام. دوری از طولانی‌مدت از میدان، شاید برای کشتی‌گیر تازه‌کار بد باشد، اما برای من آنقدر هم نمی‌تواند مشکل‌ساز شود.

گرایی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه وزنش المپیکی است، برای او حضور در جهانی صربستان در اولویت است و یا بازی‌های آسیایی؟، خاطرنشان کرد: هر جا بگویند کشتی می‌گیرم. فعلا که معلوم نیست به کدام مسابقه قرار است اعزام شود. جز تورنمنت آلمان، از مسابقات دیگر چیزی نمی‌دانم. تصمیم‌گیری با کادرفنی تیم ملی است و من نمی‌توانم دخالت کنم.

نفر سوم وزن 77 کیلوگرم سال 2021 جهان در مورد شرایط وزنش نیز گفت: مشکل وزنی ندارم، 78-79 کیلو هستم.

این قهرمان شیرازی در خصوص خانه‌ای که قرار بود به او برادر و مربی‌شان در این شهر اهدا شود، تاکید کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این خانه به ما داده می‌شود چون از طرف مسئولان نیست، یکی از دوستان ما، خودش زحمت کشیده و می‌خواهد این خانه را به ما بدهد.

محمدعلی گرایی همچنین در مورد موضوع استخدامش در شرکت نفت گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد. من دیگر خودم را درگیر این موضوع نمی‌کنم و موضوع استخدام و جوایز را کاملا از ذهنم بیرون کرده‌ام.



انتهای پیام/