شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شورای نگهبان

رفع ایراد شورای نگهبان به طرح جهش تولید دانش بنیان

رفع ایراد شورای نگهبان به طرح جهش تولید دانش بنیان

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به طرح جهش تولید دانش بنیان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۳۰ فروردین- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۳۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این جلسه قرار است گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار ازسال۱۳۸۵تاکنون و   گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ده‌سال اخیر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد رسیدگی به شکایت عده کثیری از داوطلبان و دانشجویان پذیرفته شده در آزمون های سراسری ورودی به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی(کنکور) مبنی بر عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون مجدد از ایشان پس از اعلام قبولی و ثبت نام و تحصیل در دانشگاه‌ها  در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی و تخصصی از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

انتهای پیام