شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آسیب#تحویل سال

کیوان امجدیان: برنامه های تحویل سال فاقد نوآوری بود/انتظار بیشتری از تولیدات نوروزی داشتم/«زیرخاکی» درگیر تکرار شده است و از این تکرار درحال آسیب دیدن است!

کیوان امجدیان: برنامه های تحویل سال فاقد نوآوری بود/انتظار بیشتری از تولیدات نوروزی داشتم/«زیرخاکی» درگیر تکرار شده است و از این تکرار درحال آسیب دیدن است!

کیوان امجدیان منتقد سینما و تلویزیون در پی ارزیابی تولیدات نوروزی سال 1401 معتقد است که انتظار بیشتری از تولیدات نوروزی داشتم و در برنامه های تحویل سال شاهد هیچ گونه نوآوری نبوده و همه چیز صرفا تکرار مکررات بود.

کیوان امجدیان منتقد سینما و تلویزیون و کارشناس فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا تولیدات نوروزی سال 1401 را ارزیابی کرد و گفت: انتظار من از تولیدات نوروزی بسیار بیشتر از این بود. درواقع باید اینطور گفت که در برنامه های تحویل سال هیچ نوآوری دیده نشد و صرفا تکرار مکررات بود. من از تولیدات عید انتظار تحول داشتم اما متاسفانه شاهد این تحول در کنداکتور های رسانه ملی نبودم.

او ادامه داد: برنامه «عصر جدید» به کارگردانی احسان علیخانی به نسبت بهتر از برنامه های تلویزیونی دیگر بود و سریال «زیرخاکی» نیز تا حدودی با بقیه آثار تلویزیونی تفاوت داشت و به نوعی بهتر بود اما باز در تکرار گیر کرده است و از این تکرار درحال آسیب دیدن است.

امجدیان در پایان در خصوص دو نوبت شدن پخش برنامه های نمایش خانگی اظهار داشت: وی او دی یا همان شبکه نمایش خانگی درحال گرفتن گوی سبقت از تلویزیون هستند درواقع اگر رسانه ملی به خودش نیاید و در پی این نباشد تا سبقت بگیرد من قول می هم تا دوسال دیگر مردم به سمت شبکه نمایش خانگی رو می آورند درحالی که به نظر من تلویزیون قابلیت بیشتر و مطیعیت بیشتری نسبت به نمایش خانگی دارد و می تواند کار هایی انجام دهد که قطعا پلتفرم ها به گرد پای او نیز نخواهند رسید. این اتفاق اخیر نشان می دهد که شبکه نمایش خانگی هر آن دست به کار مختلفی خواهد زد به طوری که ممکن است بعد ها به جای اینکه هر قسمت از سریال در یک روز هفته منتشر شود تعداد زیادی از یک سریال مانند نتفلیکس در یک روز به انتشار برسد که واقعا چنین امری درست نخواهد بود و دست آخر تلویزیون باید گامی را بردارد که به نفعش باشد.

کیوان امجدیان

انتهای پیام