شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجمع تشخیص

خبرگزاری فارس: اظهارات فائزه هاشمی علیه سپاه قابل پیگرد امنیتی است

خبرگزاری فارس: اظهارات فائزه هاشمی علیه سپاه قابل پیگرد امنیتی است

روزنامه ایران نوشت:خبرگزاری فارس در مطلبی نسبت به اظهارات اخیر فائزه هاشمی فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.

این خبرگزاری پرسید: «چرا فرزندان هاشمی تربیت درست سیاسی نشده‌اند و چرا به‌دنبال ایفای نقش به‌عنوان پیاده نظام دشمن هستند؟»

خبرگزاری فارس در این باره ادامه داد: اظهارات اخیر فائزه هاشمی در یک جلسه اینترنتی در کلاب هاوس، موجی را در عرصه رسانه‌ای و افکار عمومی به وجود آورده است و با توجه به همزمانی این اظهارات با اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خلال برجام و همچنین با توجه به سنگ‌اندازی‌های امریکا و شبکه داخلی امریکا در ایران با این ادعا که اگر مذاکرات وین به شکست منتهی شود، مقصر سپاه است، اظهارات دختر هاشمی رفسنجانی در حوزه امنیتی قابل‌بررسی و پیگرد است و فائزه عملاً به‌عنوان پیاده‌نظام امریکا در داخل کشور، به ایفای نقش پرداخته است.

فائزه هاشمی در این بحث اینترنتی می‌گوید: «تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود» این اظهارنظر در حالی از سوی خانم هاشمی بیان‌شده است که پیشتر نیز سخنانی از او درباره حکومت دینی، مورد انتقاد مردم و فعالان رسانه‌ای قرار گرفته بود.

23302