شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#منابع

در گزارشی اعلام شد؛

تردید صهیونیست ها از پاسخ تل آویو به حمله موشکی مفاومت فلسطین

تردید صهیونیست ها از پاسخ تل آویو به حمله موشکی مفاومت فلسطین

منابع صهیونیستی نسبت به پاسخ این رژیم به حمله موشکی مقاومت فلسطین ابراز تردید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نسبت به پاسخ این رژیم به حمله موشکی مقاومت فلسطین ابراز تردید کرد و در این ارتباط گفت: احتمالاً تل آویو به خاطر برهم نخوردن عید یهودی پسح و عدم ایجاد تنش در شهرک‌های مجاور غزه در این ایام، واکنشی به شلیک راکت از سمت غزه نشان نخواهد داد.

به گفته شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اگر «اسرائیل» پاسخی سخت به شلیک راکت از سمت غزه نشان دهد، این مسئله به طور گسترده بر دیگر مناطق نیز تأثیرگذار خواهد بود و تل آویو وارد معادله حمله در مقابل حمله خواهد شد.

ساعاتی پیش تر، منابع منطقه‌ای از به صدا درآمدن آژیر خطر در اطراف نوار غزه خبر دادند.

همین منابع شلیک یک مجموعه موشک به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را تائید کرده و گفتند سامانه گنبد آهنین اسرائیل از رهگیری موشک‌ها عاجز ماندند.

در عین حال رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند سه موشک شلیک شده از غزه رهگیری شده است.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک موشک که از غزه شلیک شده بود به وسیله گنبد آهنین رهگیری و سرنگون شده است.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی گفتند پرتاب این موشک، اولین حمله از غزه به اسرائیل در هفت ماه گذشته به شمار می‌رود.

از سوی دیگر در خبری فوری منابع دیگری جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله راکتی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را برعهده گرفت.

همزمان با شلیک موشک از نوارغزه به مناطق اشغالی، حسن لافی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی گفت: موشکی که شامگاه دوشنبه از نوار غزه پرتاب شد حاوی پیام‌های زیادی است. لافی تاکید کرد که اولین پیامی که این موشک حمل می‌کند این است که پیوند بین غزه، قدس و کرانه باختری یک رابطه جدایی ناپذیر است.