شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مورینیو#سود

ضربه شاگردان مورینیو به شانس قهرمانی ناپولی/ تساوی رم به سود میلانی‌ها

سری A| رم در وقت‌های تلف‌شده از ناپولی امتیاز گرفت/ ضربه جالوروسی به شانس قهرمانی ناپلی‌ها

شاگردان ژوزه مورینیو در آخرین لحظات بازی خارج از خانه‌شان برابر ناپولی در هفته سی‌وسوم سری A، شکست را با تساوی عوض کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، امشب (دوشنبه) تیم‌های فوتبال ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

ناپولی با گلزنی لورنزو اینسینه در دقیقه ۱۱ پیش افتاد و تا آخرین دقیقه نیز از میهمان خود جلو بود، اما رمی‌ها تا آخرین لحظه برای جبران گل خورده تلاش کردند و در نهایت در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده با گلی که استفان الشعراوی بازیکن تعویضی این تیم به ثمر رساند، از شکست گریختند.

با این نتیجه ناپولی ۶۷ امتیازی شد و ضربه‌ای بزرگ به شانس خود برای کسب اسکودتو زد، چرا که با دو امتیاز اختلاف نسبت به اینتر رده دوم و چهار امتیاز اختلاف نسبت به میلان صدرنشین در رده سوم ماند. این در حالی است که اینتر یک بازی معوقه نیز دارد.

در سمت مقابل رم، ۵۸ امتیازی شد اما نتوانست فاصله خود با یوونتوس رده چهارمی را نسبت به هفته گذشته کاهش دهد و همچنان با پنج امتیاز اختلاف با بانوی پیر در رده پنجم جدول سری A قرار دارد.

در آخرین بازی هفته سی‌وسوم سری A، تیم‌های آتالانتا و هلاس ورونا به مصاف هم رفته‌اند.

منبع: تسنیم