شهر خبر

عطایی: بازیکنان باتجربه را در بازی‌های بزرگ به کار خواهم گرفت/ لژیونرها تا اواسط اردیبهشت به تیم ملحق می‌شوند

عطایی: بازیکنان باتجربه را در بازی‌های بزرگ به کار خواهم گرفت/ لژیونرها تا اواسط اردیبهشت به تیم ملحق می‌شوند

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: قصد فرسوده کردن بازیکنان با تجربه تیم ملی را نداریم و از آن ها در بازی های بزرگ استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص اردوها و شرایط بازیکنان تیم ملی اظهارداشت: اردوهای تیم ملی از 20 فروردین ماه آغاز شده است و تا به امروز با 21 بازیکن در حال انجام است. چند بازیکن مصدوم داریم و که مشخص نیست به بازی های لیگ ملت ها نخواهند رسید. امروز ویزای هر دو مربی آماده شد و تا 10 روز آینده به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. دیدگاه ما بازی های المپیک پاریس است و تمام بازیکنان را آماده خواهیم کرد در مسابقات پیش بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

عطایی در خصوص بازی های تدارکاتی تیم ملی هم گفت: بازی های تدارکاتی تیم ملی با صربستان آغاز خواهد شد و یک بازی تدارکاتی هم با اسلوونی در برزیل خواهیم داشت. که در مجموع با 3 بازی تدارکاتی وارد بازی های لیگ ملت ها خواهیم شد. تیم ملی والیبال استرالیا هم درخواست بازی دوستانه را با ایران داشت که باتوجه به رقابت نزدیک ما با این تیم من این درخواست را رد کردم و تنها با 3 بازی تدارکاتی که در نظر گرفته این بازی های لیگ ملت ها را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به نبودن لژیونرها در این اردو عنوان کرد: بازیکنان لژیونر هم در حال حاضر در باشگاه های خود مشغول به کار هستند شب گذشته با همه آن ها صحبت کردم و با توجه به زمان مسابقات باشگاهی تا اواسط اردیبهشت ماه به جمع ما اضافه می شوند و ادامه اردو ها را با لژیونرها دنبال خواهیم کرد.

عطایی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان با تجربه چند ساله تیم ملی را دعوت نکرده است گفت: درخصوص بازیکنان کهنه کار هم در گذشته گفته ام که قصد فرسوده کردن بازیکنان با تجربه خود را نداریم و قطعا چند بازیکن مد نظر کادر فنی در بازی های حساس و مهم به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا به تیم ملی کمک کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان افزود: شرایط تیم ملی در حال حاضر بسیار خوب است و بازیکنان تمرینات را به خوبی پشت سر می‌گذارند جوانان با انگیزه ای داریم. در هر پست 5 بازیکن داریم که نشان می‌دهد پشتوانه خوبی در انتظار تیم ملی است.

انتهای پیام