اعلام حریفان ملی پوشان ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز در شهر اولان باتور مغولستان به انجام رسید.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، علی نوربخش در دور اول به مصاف آروجان حالاکورکی از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با امانگالی بکبولاتوف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان مصاف خواهد داد.

در وزن 60 کیلوگرم که 8 شرکت کننده حضور دارند، مهدی محسن نژاد در دور اول به مصاف جیانیدر از هند می رود و در صورت  پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان فیرورز توختایف از ازبکستان و سوزوکی از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

اعلام حریفان ملی پوشان ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

در وزن 63 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، ایمان محمدی در دور نخست با بالجینیام دامجین از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف کنسوکه شیمیزو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 9 کشتی گیر شرکت کرده اند، شاهین بداغی در دور اول به مصاف محمد فواز از سوریه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی کشتی می گیرد.

در وزن 72 کیلوگرم که 8 شرکت کننده دارد، محمدرضا مختاری در دور اول به مصاف عادیلخان نورلانبکوف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان میرزابک رحمت اف از ازبکستان و ویکاس از هند مبارزه خواهد کرد.

در وزن 77 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند عارف حبیب اللهی در دور نخست با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده کشتی میان آرام واردانیان از ازبکستان و کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی قرار می گیرد.

در وزن 82 کیلوگرم که 10 کشتی گیر شرکت کرده اند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف خان جعفرخان از قطر می رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با ملیس آیتبکوف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان کیم جین هیوک از کره جنوبی و نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 8 نفر شرکت کرده اند، مهدی بالی در دور نخست با پارک جی وو از کره جنوبی کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان و راوی از هند می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امیر قاسمی در دور اول به مصاف پریم از هند می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم به مصاف مومینجان عبداله یف دارنده مدال طلای بازی های آسیایی از ازبکستان می رود.