شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عتبات#عتبات عالیات

اعزام ۴ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات

اعزام 4 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیش از ۴ هزار نفر از دانشگاهیان در بیست و دومین دوره عتبات دانشجویی به این سفر اعزام شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مراسم تشکر و قدردانی از زحمات مسئولین بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی پور، معاون فرهنگی- سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس و معاونین ستاد در شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور، با ارائه گزارشی از بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در این مراسم گفت: بازگشایی و راه اندازی مجدد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات بعد از دو سال یک فرصت استثنایی بود و مورد اقبال و رضایت بسیاری از دانشگاهیان مشتاق زیارت ائمه هدی (علیهم السلام) قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بابت این توفیق باید خداوند را شاکر باشیم که عنایت اهل بیت (ع) شامل حال ما شد و زمینه تشرف برای مشتاقان فراهم شد افزود: طبیعتاً اجرای کار موانع و چالش‌هایی داشت که برطرف کردن آن‌ها می‌تواند به غنای سفر و استفاده و بهره برداری بهتر از فضای معنوی آن کمک می‌کند و زائر حظ و بهره بیشتری از فرصت زیارت خواهد برد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: 63 هزار نفر از دانشگاهیان کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات عالیات بودند که از آن میان بیش از 4 هزار نفر به قید قرعه در بازه زمانی چهل روزه که از سوم اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 7 فروردین ماه ادامه داشت راهی عتبات عالیات شدند.

انتهای پیام/