شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#زائران حسینی#معاون وزیر

معاون وزیر کشور: تلاش ستاد اربعین بر تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی است

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از تلاش این ستاد در تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد و گفت: قرار شد وزارت امور خارجه با طرف عراقی برای چگونگی پذیرش زائران وارد مذاکره شود.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پاد، سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در حاشیه هشتاد و هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران از تلاش این ستاد در تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد و گفت: قرار شد وزارت امور خارجه با طرف عراقی برای چگونگی پذیرش زائران وارد مذاکره شود.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: نشست امروز با حضور استانداران خوزستان، ایلام و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در محل وزارت کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست، درباره تقویت زیرساخت‌های سه استان کرمانشاه، ایلام، خوزستان به عنوان گذرگاه‌های خروجی و همچنین استان سیستان و بلوچستان به عنوان گذرگاه ورودی زائرین حسینی از همسایگان شرقی، بحث و گفتگو شد.

معاون امنیتی کشور گفت: تقویت زیرساخت‌های بهداشتی، امکانات پشتیبانی اعم از آب آشامیدنی و مسیر‌های مواصلاتی برای عبور و مرور راحت‌تر عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) امری ضروری است و در نشست امروز تأکید جدی بر سرعت بخشی در این حوزه شد.

 
 
انتهای پیام/