شهر خبر

بلوری‌زاده: با تیمی منسجم در قهرمانی جوانان دختر آسیا شرکت می‌کنیم

بلوری‌زاده: با تیمی منسجم در قهرمانی جوانان دختر آسیا شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر با ابراز رضایت از حضور این تیم در جام کروناکیا، گفت: حضور در این جام باعث آشکار شدن بسیاری از شکاف‌های برنامه آماده‌سازی تیم شد و همچنین محک بسیار خوبی برای شناسائی نقاط ضعف و قوت بازیکنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا، پدیده بلوری‌زاده درباره عملکرد تیم ملی جوانان دختر در دو روز اول و دوم جام کروناکیا، افزود: چهار مسابقه برگزار کردیم که در دو مسابقه به پیروزی رسیدیم و در دو دیدار نتیجه را حریفان واگذار کردیم. تا کنون با نمایندگانی از ایتالیا و سوئیس بازی کردیم.

وی با بیان ‌این‌که بازی‌های اول و دوم جام کروناکیا محک بسیار خوبی برای ملی‌پوشان جوان و کادر فنی تیم ملی جوانان دختر بود، گفت: با توجه به این‌که تیم ملی جوانان دختر فرصت آماده‌سازی کوتاهی داشت و ازسوی دیگر تعطیلات نوروز بین دو اردوی آماده‌سازی تیم فاصله انداخته بود، نتوانستیم به اهداف مدنظر دست یابیم.

سرمربی تیم ملی جوانان دختر ادامه داد: حضور در جام کروناکیا باعث مشخص و آشکار شدن بسیاری از شکاف‌های برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی تیم شد و در مراحل بعدی تمرینات این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

بلوری‌زاده تاکید کرد: تا کنون تیم ملی جوانان دختر مقابل حریفان مسلط بازی کرده و نمایش قابل قبولی داشته‌ است. هیچ تیمی با ترکیب ذخیره مقابل تیم ایران بازی نکرده است.

وی به موضوع همسان‌سازی رده سنی مسابقات دختران و پسران در آسیا و جهان اشاره کرد و گفت: تیم ملی جوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا چهار بازیکن زیر 20 سال خواهد داشت که این بازیکنان را به جام کروناکیا به دلیل رده سنی نیاوردیم.

سرمربی تیم ملی جوانان دختر تصریح کرد: در ادامه تمرینات آماده سازی این بازیکنان را نیز دعوت خواهیم کرد تا در کنار دیگر بازیکنان تیم تمرین کنند تا انشاالله تیم منسجم و خوبی به قهرمانی آسیا اعزام شود.

بلوری‌زاده در پایان یادآوری کرد که تیم ملی جوانان دختر در نخستین سفر و مسابقات برون‌مرزی بر خلاف انتظار همه عملکرد قابل قبولی داشت و در مجموع در مسابقات مسلط بازی کرد.

انتهای پیام