شهر خبر

مهوش وقاری: «جناب عالی» یکی از خوش‌شانسی‌های من بود/ رضایت ۸۸ درصدی کاربران از سریال جناب عالی!

مهوش وقاری: «جناب عالی» یکی از خوش‌شانسی‌های من بود/ رضایت ۸۸ درصدی کاربران از سریال جناب عالی!

تجربه حضور مهوش وقاری و حسین سلیمانی در سریال جناب عالی از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهوش وقاری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و حسین سلیمانی، بازیگر جوان سریال جناب عالی شب گذشته به برنامه جشن رمضان آمدند. این دو هنرمند پس از صحبت درباره گذشته خود، احساس‌شان درباره حضور در سریال «جناب عالی» را با بینندگان به اشتراک گذاشتند.

وقاری گفت: من از ابتدای دوران جوانی در چند حوزه فعالیت داشتم و به خاطر دارم زمان دانشجویی علاوه بر تحصیل در رشته علوم سیاسی، کارهای هنری در سینمای نیز انجام می‌دادم. در گذشته تصور نمی‌کردم که هیچ زمان به صورت حرفه‌ای بازیگری کنم اما از آنجایی که همواره به این کار علاقه داشتم می‌توانم بگویم به صورت اتفاقی در این حوزه قدم نگذاشتم و از ابتدا تمایل داشتم چنین اقداماتی را صورت دهم. من در زمینه تحصیل خود فعالیتی نداشتم چرا که با وجود علاقه به آن از روز اول متوجه عدم تمایل به قدم گذاشتن در چنین مسیری را ندارم چراکه فضای دشواری داشت.

سلیمانی اظهار داشت:  ساخت آلبوم مشترک من و حامد شمس به نام «نامه‌ها» به صورت اتفاقی و از ترکیب کتابی که خوانده بودم با برخی داستان‌ها زندگیم آغاز شد. پس از ایده پردازی من ماجرا را برای حامد شمس تعریف کردم و با استقبال او مواجه شدم. متاسفانه در مدت اخیر به دلیل مشغله کاری و فعالیت بالا نتوانستم بر روی آن کار کنم اما تمایل دارم حتما بیشتر در این حوزه فعالیت داشته باشم.

وقاری در ادامه درباره نقش‌آفرینی در سریال جناب عالی گفت: این سریال یکی از خوش‌شانسی‌های من بود که پس از سال‌ها عدم فعالیت آغاز شد. خوشبختانه این پروژه تیم بسیار عالی داشت که احساس یک خانواده را به من انتقال می‌داد. تمامی همکاران حاضر در این سریال باعث شدند و احساس خوبی به پروژه و فعالیت خود در آن داشته باشم.

سلیمانی گفت: طی مدت زمان اخیر پیشنهادات کاری بسیاری به من شد که برخی از آن‌ها را قبول کردم و مابقی آن‌ها را نپذیرفتم. در این مدت انتخاب پیشنهادات برایم کار دشواری بود اما «جناب عالی» پروژه‌ای بود که جسارت بالایی داشت که با مخالفت‌های بسیاری روبه‌رو بود و باعث شد حس خوبی به آن داشته باشم. خوشبختانه این سریال با وجود مخالفت‌ها اکنون پخش می‌شود و بازدیدکنندگان بسیاری دارد. همکاری با افرادی مانند عادل تبریزی، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه‌خواه، خانم وقاری و دیگر دوستان بسیاری تجربه خوب و مفرحی بود. ما ۸۸ درصد رضایت بیننده داشتیم و بازخوردهای بسیاری مثبتی کسب کردیم.

(بخش دوم)

وقاری، بازیگر پیشکسوت کشور گفت:‌ خاطره‌های بسیاری از آقای قاضی‌مرادی وجود دارند و از آنجایی که سال گذشته ایشان از دنیا رفتند فکر کردن به آن‌ها کمی دشوار است. ما طی دوران فعالیت خود نقش‌هایی را نیز به عنوان زوج انتخاب کردیم که با موفقیت نیز روبه‌رو شدند.

وی افزود: من بسیار اهل مدارا کردن هستم و تمامی کارهایی که برای  بهبود محیط زیست و کشور، مانند صرفه جویی در مصرف آب، زده می‌شوند را رعایت می‌کنم. در نتیجه هیچ موقع با توصیه‌ها مقابله نمی‌کنم و اهل لجبازی نیستم به همین دلیل فعالیت‌های مفید کوچک را انجام می‌دهم.  

سلیمانی بازیگر جوان سریال جناب عالی در رابطه با لجبازی برخی افراد در مقابل توصیه به صرفه جویی در مصرف آب گفت: روایتی است که در آن مردم یک روستا به دلیل کمبود آب از ریش‌سفید آن‌جا کمک خواستند؛ زمانی که آن عالم پیشنهاد ساخت سد را به آن‌ها داد، مردم روستا تصور کردند که شیخ منظور آن‌ها را متوجه نشده است. زمانی که مجددا از او پرسیدند به مردم گفت تا نماز باران بخوانند. خواندن نماز باران باعث بارش شدید و سیل آمدن شد. پس از آن‌ که مردم باری دیگر به نزد شیخ رفتند به آن‌ها گفت که به شما توصیه کرده بودم که سد بسازید.

وی افزود: این داستان نشان می‌دهد که خداوند تمامی شرایط را در نظر گرفته است اما این ما هستیم که به تمامی جوانب فکر نمی‌کنیم و باعث ایجاد ضرر به خود می‌شویم. اکنون در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نیاز به همسو شدن مردمانش دارد تا به خود و دیگران کمک کنند. این کار با رفتار مناسب ما با خود امکان‌پذیر می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام