شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون کشتی

اعتراض فدراسیون کشتی به میزبانی نامناسب مغولستان

اعتراض فدراسیون کشتی به میزبانی نامناسب مغولستان

فدراسیون کشتی به میزبانی نامناسب مغولستانی‌ها از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، فدراسیون ایران در نامه‌ای به دولت تورلیخانف به میزبانی نامناسب مغولستانی‌ها از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعتراض کرد.

از جمله مواردی که فدراسیون کشتی در این نامه به تورلیخانوف متذکر شده است، اسکان تیم ایران در هتلی به نام بایناگول است که استانداردهای میزبانی در آن رعایت نشده و بنا بر گزارش‌های پزشک و متخصص تغذیه اعزامی به این مسابقات، با قید فوریت نیازمند بازنگری و پیگیری است. بر این اساس غذاهای موجود در رستوران این هتل از تنوع و کیفیت مناسب برای کشتی‌گیران برخوردار نیست و آب معدنی که جزو اساسی‌ترین نیازهای هر ورزشکاری محسوب می‌شود به همراه با غذا توزیع نمی‌شود.

 اگر ورزشکاری تقاضای آب یا نوشیدنی دیگری داشته باشد باید هزینه آن را به صورت مجزا پرداخت کند. این موضوع در حالی اتفاق افتاده که هر نفر مبلغ 200 دلار برای هر روز اقامت در این هتل پرداخت کرده و رفتار مسئولان هتل منطقی به نظر نمی‌رسد.

تمامی این موضوعات در حالی رخ داده که هیچ نماینده یا مسئولی از فدراسیون مغولستان در هتل حضور ندارد تا سرپرست تیم بتواند این موارد را با او در میان بگذارد.

انتهای پیام/