شهر خبر

پیوس: پرسپولیسی‌ها ناامید نباشند؛ ۶ امتیاز اختلاف با استقلال قابل جبران است

پیوس: پرسپولیسی‌ها ناامید نباشند؛ 6 امتیاز اختلاف با استقلال قابل جبران است

مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که سرخپوشان همچنان مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند و می‌توانند فاصله با استقلال را جبران کنند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط پرسپولیس در 6 هفته پایانی و میزان شانس این تیم برای قهرمانی اظهار داشت: چیزی که کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس باید بدانند، این است که هنوز هیچ چیز تمام نشده و سر و صداهایی که به راه افتاده بی‌دلیل است. پرسپولیس هنوز شانس دارد و باید با تمام قوا 6 بازی پایانی را بازی کند.

وی افزود: پرسپولیس باید باخت به آلومینیوم را فراموش و در این چند روز تا شروع مجدد لیگ به لحاظ روحی و روانی خود را آماده کند. هنوز باید پرسپولیس را مدعی قهرمانی لیگ بدانیم چون 6 بازی دست نخورده باقی مانده و سرخپوشان می‌توانند فاصله 6 امتیازی با استقلال را جبران‌‌ کنند، به شرطی که کادرفنی و بازیکنان بازی‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ را با آرامش و تمرکز بالا برگزار کنند. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و سرخپوشان نباید امیدهایش را از دست بدهد. کار سخت است ولی استقلال هم بازی‌های سختی دارد و احتمال از دست دادن امتیاز این تیم زیاد است.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: تعطیلی لیگ فرصت خوبی بود که کادرفنی و بازیکنان به لحاظ بدنی و ذهنی ریکاوری مناسبی داشته باشند تا با شروع مجدد مسابقات با تمام انرژی و با انگیزه بالا بازی‌های باقی‌مانده لیگ را انجام دهند و بدانند هنوز کار تمام نشده و می‌توانند ششمین قهرمانی پیاپی را کسب کنند.

پیوس درباره انتقادهایی که از این مدت از بازیکنان خارجی پرسپولیس صورت گرفته، عنوان کرد: این بازیکنان با نظر کادرفنی به پرسپولیس آمده‌اند و کادرفنی در فرصت مناسب باید نسبت به جذب و عملکرد آنها پاسخ دهد. پرسپولیس تیم بزرگی است و وقتی بنا به جذب بازیکن خارجی است باید فردی به تیم بیاید که سطح بالاتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشد. در حال حاضر زمان مناسبی برای این حرف‌ها نیست و باید به طور کامل از تیم و کادرفنی حمایت کرد. بازی‌های حساسی در پیش است و تمام اعضای تیم باید با تمرکز و آرامش کامل در بازی‌های پیش رو حضور پیدا کنند.

 انتهای پیام/