شهر خبر

ثبت چهارمین برد متوالی در کارنامه شاگردان شعبانیان

ثبت چهارمین برد متوالی در کارنامه شاگردان شعبانیان

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با شکست نماینده رومانی در مرحله یک چهارم نهایی جام کورناکیا به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال نوجوانان زیر ۱۷ سال دختر جام کورناکیا عصر امروز در شهر پوردنونه ایتالیا پیگیری شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که با سه برد متوالی و صدرنشینی در گروه مقدماتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود، در این مرحله به مصاف نماینده کشور رومانی رفت و با شکست سه بر یک این تیم، چهارمین برد متوالی خود را ثبت کرد و به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم نوجوانان دختر ایران در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۷ نماینده رومانی را شکست دادند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران صبح فردا (دوشنبه ۲۹ فروردین) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ایتالیا می‌رود و در صورت شکست این تیم فینالیست خواهد شد. مرحله نهایی جام کورناکیا ایتالیا نیز عصر فردا پیگیری خواهد شد.

شقایق حسن‌خانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، دیانا رشیدی، هلیا پیری و آتنا شادکین ملی‌پوشان نوجوان ایران در جام کورناکیا هستند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم، موهبه نجفی‌زاده سرپرست، اعظم عیدی و صفورا گل‌افشان کمک مربیان، شبنم ملی بدنساز، ایمان شاهمرادزاده آنالیزور و حبیب‌لو به عنوان فیزیوتراپ، اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر ایران در بزرگترین اعزام تدارکاتی تاریخ والیبال ایران به جام کورناکیا ایتالیا اعزام شده‌اند.

انتهای پیام