شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#مجلس

نجابت در گفتگو با مهزر خبر داد؛

قرائت گزارش حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان در کمیسیون شوراها

قرائت گزارش حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از قرائت گزارش حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان در جلسه این کمیسیون خبر داد.

روح‌الله نجابت در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار کرد: در ابتدا، گزارش کارگروه بررسی لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت در دستور کار قرار گرفت و رسیدگی شد.

وی بیان کرد: همچنین ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد گزارشی از کارگروه ماده ۱۴۲ که در مرکز پژوهش‌ها برگزار شده بود، ارائه کرد.‌ پس از ارائه گزارش، کلیات آن به رأی گذاشته و تصویب شد. پس از تصویب کلیات، مقرر شد جزئیات گزارش مذکور ضمن دعوت از دستگاه‌های ذی‌ربط، در جلسات بعدی کمیسیون بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: بررسی گزارش کمیته بررسی‌کننده وقایع و رخدادهای بازی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس هم در دستور کار قرار گرفت. گزارش جمع‌بندی شده این واقعه توسط این کمیته در صحن کمیسیون قرائت شد.

وی ادامه داد: با توجه به‌ اینکه نمایندگان در خصوص این گزارش پیشنهاداتی داشتند، مصوب شد پس از اعمال پیشنهادات نمایندگان در متن نهایی، گزارش کمیته برای ریاست مجلس جهت اقدام مقتضی و احتمالاً قرائت در صحن مجلس ارسال شود.

نجابت گفت: ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که قبلاً توسط مرکز پژوهش‌ها بررسی شده بود، در دستور کار کمیسیون قرار گرفت. سه ماده از مواد طرح مذکور به تصویب رسید، ادامه بررسی این طرح به جلسه آینده موکول شد.