شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیاست‌های کلی#مجلس#تامین اجتماعی

مرحبا در تشریح جلسه کمیسیون اقتصادی مطرح کرد؛  

استماع توضیحات عبدالملکی درباره تحقق سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی 

استماع توضیحات عبدالملکی درباره تحقق سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و درباره برنامه‌های این وزارتخانه جهت تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی در جلسه امروز کمیسیون حضور یافتند و درباره برنامه‌های این وزارتخانه جهت تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

وی بیان کرد: در ابتدا چند تن از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مباحثی را در این باره مطرح کردند و در ادامه جلسه هم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از مباحث خود را در زمینه تحقق سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز بررسی شور دوم طرح مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی که از صحن مجلس به این کمیسیون ارجاع شده بود، در دستور کار قرار گرفت، هنوز بررسی این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس تمام نشده است و پس از اتمام بررسی‌ها، گزارش ما به صحن مجلس ارجاع می‌شود.