شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اپل#گوگل

پیکسل واچ سرانجام رونمایی خواهد شد | ساعتی برای رقابت با اپل

ساعت پیکسل گوگل که بر روی Wear OS 3.1 اجرا می‌شود به زودی رونمایی خواهد شد.

پیکسل واچ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، این دستگاه پوشیدنی هوشمند برای مدتی طولانی موضوع گمانه‌زنی‌ها و عدم قطعیت بوده است.

ورود پیکسل روهان به بازار قریب‌الوقوع است؛ اگرچه به نظر می‌رسد تاریخ خاصی برای آن وجود ندارد که البته گفته شده سال ۲۰۲۲ خواهد بود. نام رمز روهان مدتهاست که با اولین ساعت هوشمند گوگل همراه بوده است. با این حال، لزوماً به این معنی نیست که این دستگاه در نهایت نام روهان را خواهد داشت. گوگل می‌تواند نام بازاریابی جذاب‌تری را برای دستگاهی انتخاب کند که برای رقابت با شرکت‌های بزرگی مانند اپل و سامسونگ طراحی شده است.

ساعت پیکسل بر روی آخرین نسخه Wear OS که نسخه ۳.۱ است اجرا می‌شود. با این حال، Wear OS 3.1 ممکن است فقط چند پیشرفت در قابلیت‌ها و زیبایی‌شناسی بالاتر از نسخه ۳.۰ ایجاد کند. سیستم‌عامل جدید باید شروعی را برای ساعت هوشمند تازه‌کار فراهم کند؛ باید دید که چگونه گوگل پیکسل روهان بهتر از مدل‌های پیشرو فعلی مانند اپل واچ ارائه می‌شود. شایعه شده است که تاریخ‌های عرضه ۱۱ ماه مه، ژوئیه و اکتبر ۲۰۲۲ وجود دارد که بر عدم اطمینان در مورد ساعت هوشمند افزوده است.

تاریخ ماه می مصادف با کنفرانس I/O 2022 است و می‌تواند تاریخ معتبری برای معرفی باشد.

در حالی که بسیاری از اطلاعات و مشخصات ساعت هوشمند پیکسل حدس و گمان هستند، این دستگاه ممکن است با طراحی دایره‌ای عرضه شود و مانیتورینگ ECG سطح بالایی را ارائه دهد. این علاوه بر حسگرهای اساسی خواهد بود که ساعت‌های هوشمند را به‌عنوان دستگاه‌های مهم سلامتی و تناسب اندام پشتیبانی می‌کنند. همچنین شایعه شده است که تا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد تا با پیشتازان بازار، برابری کند.

همچنین انتظار می‌رود پردازنده این دستگاه گران‌قیمت باشد، اما هنوز خبری درباره آن منتشر نشده است.