شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#وزارت

عقب نشینی صهیونیست ها از محاصره کرانه باختری

عقب نشینی رژیم صهیونیستی از محاصره امنیتی کرانه باختری

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که محاصره امنیتی در کرانه باختری و نوار غزه را لغو می کند.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که محاصره امنیتی نظامیان تل‌آویو در کرانه باختری و نوار غزه را لغو کرده است.

 وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ضمن خبر از لغو محاصره در کرانه باختری و نوار غزه، تاکید کرده است که استقرار گسترده نیروهای کمکی از سوی نظامیان صهیونیست و افسران پلیس تل‌آویو ادامه خواهد داشت.

در بیانیه وزارت جنگ تل‌آویو آمده است که دفتر وزیر جنگ  رژیم صهیونیستی پس از ارزیابی وضعیت با مقامات ارشد نظامی-امنیتی، تصمیمی مبنی بر لغو محاصره امنیتی همه‌جانبه اعمال شده در کرانه باختری و نوار غزه در اولین روز از عید فصح یهودیان را گرفته است.

بنی گانتز در این بیانیه از فعالیت تمامی نظامیان صهیونیست در پایان هفته تشکر و اذعان کرد که «اسرائیل به اقدام هدفمند علیه افراط‌گرایی ادامه می‌دهد و از تلاش برای نقض نظم عمومی توسط هرکسی، جلوگیری می‌کند».

تصمیم لغو محاصره امنیتی علیه فلسطینیان پس از ارزیابی وضعیت توسط بنی گانتز، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش، معاون سازمان شاباک و رئیس عملیات در پلیس رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

این تصمیم در حالی انجام می‌شود که تل‌آویو در پی حملات نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی به شدت تحت فشار قرار گرفته است. در پی تداوم یورش صهیونیست‌ها به مقدسات اسلامی، امروز گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که هیچ توافقی با تل‌آویو نخواهند داشت و مطابق با عملکرد صهیونیست‌ها، به این رژیم پاسخ خواهند داد.

منبع: فارس