شهر خبر

اسماعیل‌پور:

انتظار نداشتم از تیم ملی خط بخورم / نیم فصل به لیگ ایران برمی‌گردم

انتظار نداشتم از تیم ملی خط بخورم / نیم فصل به لیگ ایران برمی‌گردم

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران گفت: انتظار نداشتم از لیست تیم ملی خط بخورم چرا که در این همه سال هیچ گونه بی نظمی در تیم ملی نداشتم.

به گزارش مشرق، احمد اسماعیل‌پور در گفت‌وگویی در خصوص خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی اظهار داشت: با مشورت خانواده تصمیم گرفتم خداحافظی کنم به نظر من دیگر وقت آن رسیده بود که این کار را انجام دهم. فکر می کنم بهترین فرصت بود تا به جوانانی می‌خواهند که به تیم ملی اضافه شوند، این فرصت را بدهم تا جایشان بازتر شود و کادرفنی تیم ملی هم دستش باز باشد تا هرکاری که می‌خواهد، انجام دهد.

وی ادامه داد: آرزوی من فقط موفقیت تیم ملی است و از این به بعد دوست دارم به عنوان یک تماشاچی پرچم به دست، موفقیت تیم ملی را ببینم.

سومین بازیکن برتر جهان در جام جهانی ۲۰۱۶ در مورد دیگر دلایل خود برای خداحافظی بیان کرد: شرایط لیگ چین و شرایط خانوادگی اجازه نمی‌داد آن طور که باید و شاید در اختیار تیم ملی باشم. نزدیک به ۱۳ سال تمام زندگی‌خودم را برای تیم ملی گذاشتم و در تمام اردوها حضور پیدا کردم و به همین دلیل کمی از زندگی شخصی‌ام فاصله گرفته بودم. با این دلایل از بازی‌های ملی خداحافظی کردم و امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشم.  

انتظار نداشتم از تیم ملی خط بخورم / نیم فصل به لیگ ایران برمی‌گردم

اسماعیل‌پور از سوی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های آسیا دعوت شد اما پس از اینکه کمی دیرتر به محل اردو رسید، کادرفنی او را از لیست اسامی بازیکنان خط زد. او در این مورد گفت: خط خوردن من از تیم ملی دلیل خداحافظی من نبود و فقط کمی این موضوع را به تاخیر انداخت چرا که نمی‌خواستم تیم ملی در آستانه شروع بازی‌هایش به حاشیه برود.

وی افزود: انتظار نداشتم از اردو خط بخورم اما این تصمیم سرمربی بود و من به آن احترام گذاشتم. از سرمربی انتظار داشتم تا به شکل دیگری درباره این موضوع برخورد کند اما باز هم به تصمیم او احترام می‌گذارم و برای تیم ملی فوتبال کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم.

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران عنوان کرد: آرزوی قلبی من این است که تیم ملی موفق باشد و حالا این فرصت را غنیمت می‌شمارم و حرفم را می‌زنم. انتظار برخورد بهتری از سوی کادرفنی تیم داشتم چرا که در این همه سال من هیچ گونه بی نظمی در تیم ملی نداشتم و همه گواه این موضوع هستند. هیچ مربی نیست که بگوید من بی‌نظم هستم. انتظار برخورد بهتری داشتم اما در حال حاضر فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.   

انتظار نداشتم از تیم ملی خط بخورم / نیم فصل به لیگ ایران برمی‌گردم

اسماعیل‌پور در مورد اهداف بعدی خود عنوان کرد: فوتبال باشگاهی را دنبال می‌کنم و فقط از بازی‌های ملی خداحافظی کردم. سعی می‌کنم با قدرت به تمرینات ادامه دهم و بهتر از قبل برای تیم باشگاهی خودم بازی کنم. فعلا هدف بازی کردن است تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در مورد احتمال بازگشت خود به لیگ برتر فوتسال ایران اظهار داشت: تا آخر سال میلادی و با توجه به برنامه لیگ چین، قرارداد دارم و در اینجا می مانم اما احتمال اینکه نیم فصل به لیگ ایران برگردم زیاد است و این موضوع حقیقت دارد.

منبع: ایرنا