شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#بابت#کریستیانو رونالدو#پوند

درآمد چشمگیر رونالدو بابت هت تریک مقابل نوریچ

گل زیبای رونالدو در لیگ انگلیس

کریستیانو رونالدو پس از هت تریک خود مقابل نوریچ سیتی، ۸۵۰ هزار پوند پاداش دریافت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شده رونالدو پس از به ثمر رساندن ۲۱ گل در این فصل، بند مربوط به پاداش در قراردادش را فعال کرده است و از این بابت به درآمد چشمگیری می رسد.

در قرارداد رونالدو آمده است در صورتی که او ۲۰ گل به ثمر برساند، ۷۵۰ هزار پوند پاداش دریافت خواهد کرد، فوق ستاره پرتغالی همچنین ۱۰۰ هزار پوند دیگر نیز برای هت تریک در بازی دیروز به خود اختصاص داده است که در مجموع می شود ۸۵۰ هزار پوند.

گزارش سان حاکی از آن است که رونالدو از این به بعد بخاطر هر گلی که در ادامه فصل برای یونایتد بزند، ۱۰۰ هزار پوند پاداش خواهد گرفت.

یونایتد همچنین مبلغ یک میلیون پوند به بهترین گلزنش در این فصل پرداخت خواهد کرد که به نظر می رسد رونالدو با توجه به اینکه ۱۲ گل از نزدیک ترین رقیب خود، یعنی هم وطنش برونو فرناندز جلوتر است، به این مبلغ نیز خواهد رسید.

علاوه بر این، اگر رونالدو بتواند فصل را با ۳۰ گل به پایا ن برساند، حدود ۲.۷۵ میلیون پوند در مجموع پاداش دریافت خواهد کرد.

منچستریونایتد در این فصل به هیچ جامی نمی رسد و تنها امید این تیم قرارگرفتن در جمع ۴ تیم برتر لیگ و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است. رونالدو با وجود انتقادهای زیادی که از ابتدای فصل از او شده عملکرد درخشانی داشته و در بردهای این تیم مهره ای بسیار تاثیرگذار بوده است مثل همین بازی با نوریچ.

منبع: روزنامه خبر ورزشی