شهر خبر

انتقال کالای قاچاق به تهران با خودروهای "شوتی"/ پلمب ۱۲ انبار دپوی کالای قاچاق

انتقال کالای قاچاق به تهران با خودروهای "شوتی"/ پلمب 12 انبار دپوی کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۵ هزار انواع کالای قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف 70 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، در این رابطه اظهار کرد: در اجرای طرح ضربتی این پلیس از هفته گذشته مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق در سطح شهر به ارزش 70 میلیارد ریال شدند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، با اشراف و رصدهای اطلاعاتی بیش از 20 باب انبار دپوی کالاهای قاچاق و باندهای انتقال کالای قاچاق توسط خودروهای تندرو موسوم به "شوتی" شناسایی شد.

وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت، کامیون به برخی از این انبارها منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان 12 باب انبار را که کالای قاچاق در آن‌ها وجود داشت، پلمب کردند، افزود: 55 هزار انواع کالای قاچاق کشف، 13 متهم دستگیر، دو خودرو توقیف و 12 پرونده تشکیل شد لذا با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان درباره قاچاق و تقلب در کسب، پرونده‌ها را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 70 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/