شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد الاقصی

حضور صدها فلسطینی در مسجد الاقصی از بامداد امروز برای مقابله با صهیونیست‌ها

حضور صدها فلسطینی در مسجد الاقصی از بامداد امروز برای مقابله با صهیونیست‌ها

صدها فلسطینی نمازگزار بامداد امروز یکشنبه بر اساس فراخوانی که از روز پیش داده شده بود، برای ممانعت از هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌‌های شهرک‌نشین در این مکان حاضر شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صدها فلسطینی نمازگزار از بامداد امروز یکشنبه برای مقابله با تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن به بهانه عید «پِسَح» به این مکان مقدس عزیمت کردند.

شبکه قدس فلسطین گزارش داد که نمازگزارن فلسطینی که شمار آن‌ها صدها نفر می‌شود، بر اساس فراخوانی که از روز پیش داده شده بود، برای ممانعت از هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌‌های شهرک‌نشین در این مکان حاضر شده‌اند.

صهیونیست‌های افراطی براساس فراخوانی که دیروز شنبه داده بودند، از ساعت هفت و نیم امروز صبح به سمت مسجد الاقصی حرکت کرده‌اند. از شهر قدس اشغالی خبر می‌رسد که یک گروه از صهیونیست‌های افراطی با حمایت شدید پلیس رژیم اسرائیل یورش و ورود غیرنظامی به مسجد الاقصی را آغاز کردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که علاوه بر حضور فلسطینیان از شب گذشته و ساعات اولیه بامداد در مسجد الاقصی، با نزدیک شدن به ساعت هفت جمعیت زیادی از فلسطینیان برای مقابله با تجمع صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی راهی این مکان شده‌اند. همزمان نیز ندای «هل من ناصر» از بلندگوهای مساجد بخش قدیمی قدس برای تجمع در مسجد الاقصی شنیده شده است.

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به یک فلسطینی

نظامیان رژیم اشغالگر قدس در راستای تأمین امنیت صهیونیست‌‌های افراطی برای انجام مراسماتی در صحن مسجد الاقصی، یک فلسطینی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

در  حال تکمیل ...