شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی

چراغ سبز رئیسی به درخواست رئیس گروه موسیقی فرهنگستان هنر

چراغ سبز رئیسی به درخواست رئیس گروه موسیقی فرهنگستان هنر

پنجشنبه شب در ضیافت افطاری ریاست جمهوری حدود 170 هنرمند در عرصه های مختلف موسیقی، تئاتر، سینما و ... حضور داشتند که در این نشست صمیمانه سید ابراهیم رئیسی حدود دوساعت شنونده درخواست ها ، نیاز ها ، راهکار و رویکرد هنرمندان در سرفصل های مختلف بود . با برخی از هنرمندان درباره این دیدار گپ و گفت زده ایم.

شاهین فرهت آهنگساز و موسیقی دان که یکی از حاضرین ضیافت افطاری سید ابراهیم رئیسی در پنجشنبه شب گذشته بود درباره این دیدار و نگاه رئیس جمهور به مقوله هنر و اولویت های این عرصه و آنچه محصول این گپ و گفت با ریاست جمهوری است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در ضیافت افطاری پنجشنبه شب بیشتر اهالی هنر از هر طیف و دسته گپ و گفت مفصلی با سید ابراهیم رئیسی داشتند و از دغدغه ها و مشکلات خود به او گفتند درواقع من جزو اولین نفراتی بودم که از دو مشکل مهم حوزه موسیقی از جمله فرهنگستان هنر و دیگری ارکستر سمفونیک تهران سخن به میان آوردم البته در خصوص اجرای آثار آهنگسازان ایرانی که همواره دغدغه خاطرم بوده است نیز صحبت کردم که پاسخ رئیس جمهور در این باره بسیار مثبت بود و او مستقیما دستور دادند تا درخواست های من در دستور اجرا قرار بگیرد و باید این را بگویم که سید ابراهیم رئیسی بسیار روی تحقیق و مطالعه وقت می گذارد و علاوه بر این ها به مسائل هنرمندان توجه و دقت کافی دارد.

شاهین فرهت در پایان و در این خصوص که فضای نشست چگونه بود و چقدر فضای پیش رو را مثبت می بینید اظهار کرد: فضای نشست بسیار گرم و صمیمانه بود و به هیچ عنوان سخن منفی بین حوزه ها و رشته های دیگر و رئیس جمهور رد و بدل نشد و سید ابراهیم رئیسی تمام نکات کلیدی و اصلی را یادداشت می کردند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی کند و امید دارم تا تمام این مسائل به تحقق بینجامد.

انتهای پیام