شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

پرواز و فرود دیوانه وار یک خودرو در یک جای پارک خالی پس از تصادف

پیدا کردن یک جای پارک مناسب دغدغه همیشگی بسیاری از رانندگان است. با این حال، برای این راننده چینی، انگار پیدا کردن جای پارک چندان مشکل نبود. البته اگر از ریسک مرگ و زندگی این طرز پارک کردن صرف نظر کنیم!

یک دوربین مداربسته در شهر چونگ کینگ در جنوب غربی چین، تصاویر خودرویی را در حال خروج از جاده، تصادف با ردیفی از خودروهای پارک شده و فرود آمدن از روی آنها روی یک جای پارک خالی ضبط کرده است.

بر اساس تصاویر موجود نمی توان شدت و میزان خسارت را به طور دقیقی برآورد کرد، اما هر چه که هست، خیلی زیبا به نظر نمی رسد. این خودرو که با سرعت بالایی در حرکت بود از جاده منحرف شده و با اولین خودروی پارک شده برخورد می کند که آن را به بالای خودروی دوم که بلندتر است هدایت می کند و در اثر برخورد با خودروی دوم تا مرز واژگون شدن پیش می رود. اما در نهایت با خوش اقبالی از ماشین سوم هم عبور کرده و با برخورد با ماشین چهارم در کنار آن پارک می شود. در تصاویر می بینیم که قطعات شکسته ماشین نیز همه جا پراکنده شده است.

هنوز مشخص نیست که چرا راننده کنترل ماشین را از دست داده است، اگرچه به نظر می رسد که ماشین با سرعت بسیار بالایی در یک حال پیچیدن است. پس از گذشت مدتی از تصادف، در این ویدئو راننده را که از ضربه و شوک ناشی از تصادف، منگ به نظر می رسد، در حال پیاده شدن و سپس دور شدن از خودرو می بینیم.

اگر چه خیس بودن زمین از عواملی بوده که در این تصادف نقش داشته است، به نظر می رسد که سرعت بالای خودرو عامل اصلی این اتفاق هولناک است.

به گزارش CGTN، راننده آسیب خاصی ندیده و از تصادف جان سالم به در برده است. در این گزارش خبری مشخص نشده است که آیا پلیس برای راننده قبض جریمه ای صادر کرده است یا اینکه نقص احتمالی خودرو علت تصادف بوده است.