شهر خبر

در واکنش به تحولات مسجد الاقصی،

فشارها در اردن علیه تل آویو: سفارت صهیونیستها را تعطیل کنید

فشارها در اردن علیه تل آویو: سفارت صهیونیستها را تعطیل کنید

نمایندگان پارلمان اردن با انتشار بیانیه ای بر تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در امان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عمون اردن، نمایندگان پارلمان اردن با انتشار بیانیه‌ای خواستار تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی شدند و صرف محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی را ناکافی عنوان کردند.

این نمایندگان پارلمان اردن همچنین خواستار اقدامات مؤثری برای پاسخگو کردن نیروهای صهیونیستی شدند و از جمله بر تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی، اخراج سفیر و فراخواندن سفیر اردن از تل آویو و توقف همکاری‌ها و قراردادهای دوجانبه تاکید کردند.

از سوی دیگر، اتحادیه مشاغل اردن از دولت این کشور خواست که تصمیمات و اقدامات جدی و فوری در قبال اشغالگران اسرائیلی در اعتراض به حمله نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی انجام دهد.

مازن ارشیدات رئیس اتحادیه مشاغل اردن خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و توقف همه اشکال همکاری و سازش با اشغالگران شد.

اتحادیه مشاغل اردن همچنین از اتحادیه عرب خواست که تحرک فوری برای وحدت صفوف عربی اتخاذ کند و تصمیمات جسورانه در محکومیت این اقدامات به عمل آورد و همه نوع اشکال عادی سازی با اشغالگران را متوقف کند.

این اتحادیه همچنین از سندیکاها شغلی عربی هم خواست که اقداماتی را به منظور فشار بر دولتهای عربی سازشکار با اشغالگران به عمل آورند.

اتحادیه مذکور همچنین سکوت عربی و بین المللی در قبال اقدامات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین را محکوم کرده و از ایستادگی جانانه ملت فلسطینی و مقاومت آنها در قبال اشغالگران تمجید کرد.